Hej på er?
Har läst den här tråden en tid nu och kände att nu var det dags. Skall gifta mig i aug05 och vill komma ner i en vikt som jag verkligen trivs med. Efter ett 12årigt fårhållande och två barn har det smugit sig på ... och klamrat sig fast några envisa kilon, de är inte många men oootroligt sega. Jag vet att det kan gå på egen hand men med CK kan det gå fortare
Har från årsskiftet slutat med godis dricka fika och annat onyttigt. Har på det sättet gått ned 4 kg.
I dag var det första dagen på kuren( vägde in mig på 71 kg, skall ned till 63kg) dagen har gått bra eftersom mitt sötabstinens redan är avklarat. Har drukit vatten hela dagen. Och känner mig inte speciellt sugen eller hungrig. Sen blir man ju så Peppad av att läsa om andras framgångar.
har bestämt mig att det ska gå, det handlar om 2 veckor, det borde jag klara.(+resten av livet)
JA, det måste jag dela med mig, Drack min Middag (vanilj) ganska kall och med ett sugrör, Super det var som att dricka en Milk shake. fast det tricket kunde ni nog säkert.
oj oj det blev långt det här, en sak till är det ok att tugga tuggummi.
Lycka till alla kämpar vi fixar det här