Oj, var tredje dag...
Du gör nog melt rätt som inte väger dig för ofta, ruste blir ju som sagt större. Har inget direkt proffs tips på hur du får bort suget, men te brukar hjälpa för mig. Tycker det är lite aptithämmande och fyller upp magen bra.
Och förresten, 2,4 på en vecka är väl jättebra!! På "vanliga" dieter tappar man ju ca 0,5 "bara" och om du håller i ett halvt kilo smör så ser du att det inte är så lite. Sen lägger du upp 4 paket till, det bliir rätt mycket! Jag tycker du har varit jätteduktig.
När du säger att du inte fått behålla någon av drinkarna, betyder det att du kräkts upp de då eller vad? I så fall kanske det är läge att ta en till så du inte får i dig för lite.
Ska du hålla på i 10 veckor till!? det var lång tid, kanske därför det känns så jobbigt oxå, kommer du köra ren kur hela tiden? Hur mycket hoppas du tappa på den tiden? Lär bli en hel del om du snittar på ca 2,5 i månaden.
Starkt av dig att hårdträna oxå, jag går raska promenader flera dagar i veckan i vanliga fall och det kommer jag fortsätta med under dieten, känns väldigt bra.