• Tesan

Cambridekuren del 4!!!

Efter flera månaders inaktivitet fick jag nu, till min stora fasa, se att "våran" tråd var stängd. Så här kommer en ny. Vad händer? Hur går det för er alla? Jag saknar er ju! /Tesan (trogen cambrideanvändare sedan starten av trådarna, tillsamman me gumman! Ia, jag menar dig!!!)

• Svar på tråden Cambridekuren del 4!!!
  • Meddelande borttaget
  • Roxy_20

Hej hej på er =)
    Tänkte höra om jag fick hänga på er? Äter dock inte ck utan nutrilett. Brukar alltid läsa vad ni skriver, det är verkligen bra för motivationen. Står still i vikten för tillfället, men hoppas att det ger med sig om nån dag eller så.

• vixen not a tramp

Roxy_20
    Jag bestämmer att du får det! Jag äter inte heller CK utan Modifast, det är oxå ett pulver. Hur mycket har du tänkt gå ner? På hur lång tid?

• Roxy_20

Mia.Maria
    Vill i alla fall gå ner 5kg, måste inte innom en viss tid, men skulle vara skönt om det inte tog allt för länge. Hur går det för dig? Har provat modifast, men jag klarade tyvärr inte av smaken =( Så jag gav dem till mamma, hon tyckte om dem betydligt bättre =)

• Maruschkan

Hej Cambridgekämpen!

Du var allt en hurtig en - FEM på morgonen. Det skulle jag aldrig fixa. Fruktar den morgonen i veckan då jag måste gå upp typ halv fem!! Och det är bara en dag jag börjar jobba så tidigt!! Men vi är alla olika! Och tur är väl det!!!

Jag hoppas komma igång mera med träningen snart eftersom min förkylning håller på att gå över, men det blir nog inget på nån dag än. Lite trött!!

Kul att vi kan följas åt här på forumet!! Just när vi har samma utgångsvikt & så!!

Vi hörs då! Jga rapporterar min vikt i början av veckan nångång. Väger mig hemma på måndagmorgon! 86,3 kg stod vågen på nu i veckan!

Nu kööööör vi!

• Antonia

Tack alla för era svar :)

Jag ringde på direkten igår kväll till närmsta cambridgesäljare, eller vad de kallas så jag ska dit ikväll.

Hoppas verkligen att jag kan dricka det, jag känner mig så laddad och peppad. Tänk att få känna sig smal och snygg igen... att alla kläder i garderoben sitter snyggt och man känner sig inte lika klumpig!

Tack för att ni finns här och peppar och berättar om era erfarenheter och tips!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • DoktorAnnika

Hej alla duktiga!

Idag börjar jag på ren kur igen! Min startvikt igår var 123,2kg och jag siktar på att komma ner en bit under hundra till mitt bröllops i augusti! :)

Först ska jag klara första veckan och andra veckan på ren kur (har gjort det förut) sen blir det ren kur så länge jag orkar och vill!

Nu peppar vi varnadra och hjälper varandra!!!

kramar
    Annika

• Roxy_20

cambridge-kämpen
    Hej hej, vad roligt att det går så bra för dig. Själv står jag fortfarande still =( Om jag blir yr brukar jag dricka mer, det hjälper för det mesta.

Svar på tråden Cambridekuren del 4!!!