• Tesan

Cambridekuren del 4!!!

Efter flera månaders inaktivitet fick jag nu, till min stora fasa, se att "våran" tråd var stängd. Så här kommer en ny. Vad händer? Hur går det för er alla? Jag saknar er ju! /Tesan (trogen cambrideanvändare sedan starten av trådarna, tillsamman me gumman! Ia, jag menar dig!!!)

• Svar på tråden Cambridekuren del 4!!!
  • Tesan

Hallå, hallå! Vill bara snabbt meddela att jag nu har gått ner 3,5 kilo till. Denna gång stod våden på 70,5!!! Sammanlagt 40 kilo nu. Ska försöka hålla det stilla under jul och nyår. Och sedan vill jag kämpa mig ner till mina 68 kilo! Hoppas att det går bra för er andra också!

Ha det gott!

• vixen not a tramp

Starkt jobbat!!! Hur lånt tid har det tagit? Du är ju nästan i mål!!!
    Grattis!

• Tesan

Det har tagit sammanlagt ca ett år. men då har jag hållit på med kuren från ocj till. Ibland har det gått flera månader då jag inte hållit på alls. men när jag väl satt igång, då har det gått snabbt! Så jag gör liksom små snabba ryck!

• vixen not a tramp

Hur har det gått för er så här i juletider?

• Marialena

Hejsan alla! Vilken bra tråd! Är det någon mer än jag som ska börja med ren kur efter nyår? Jag ska börja på lördag, den 1 jan. Jag har ca 20 kg som ska bort. Är supermotiverad!

• rund&sund

Jag ska börja med CK för första gången den 1 januari.
    Har minst 30 kg att gå ner. Försöker att inte sätta ett för optimistiskt mål.

Ser fram emot detta fast jag vet att det blir tufft!

Gott nytt smalare 2005!

• vegetarian

Jag ska också starta med ren kur efter nyår, men jag tror att jag börjar 2, eller 3e januari. Hoppas att vi kan peppa varandra och skriva ofta om hur det går för oss, det är jätteviktigt!

Kram till alla er som kämpar!

• vixen not a tramp

Är lite "rädd" för ren kur...tror att jag bara klarar att byta ut två mål om dagen med pulver, men samtidigt är man ju sugen på ett snabbt resultat...svårt det här! Kämpa på ni som är i gång och hoppas det kommer gå bra för er andra som startar snart!

• Maruschkan

Hej hopp!!

Funderar på att börja köra Cambridge nu i morgon eller på måndag, som en bra start på nya året! Det verkar vara flera som är sugna på det. Vore kul om man kunde höras här och "rapportera"!!

Ha det bra!!

• Marialena

Jahapp, nu har jag snart klarat mig igenom dag 1. Vägde in mig idag på 87,3 kg. Jag är fortfarande mätt efter nyårsmiddagen igår, så dagen har känts helt ok. Blev dock avundsjuk när sambon satt och åt överbliven oxfilé med klyftpotatis till lunch...

Svar på tråden Cambridekuren del 4!!!