• Tesan

Cambridekuren del 4!!!

Efter flera månaders inaktivitet fick jag nu, till min stora fasa, se att "våran" tråd var stängd. Så här kommer en ny. Vad händer? Hur går det för er alla? Jag saknar er ju! /Tesan (trogen cambrideanvändare sedan starten av trådarna, tillsamman me gumman! Ia, jag menar dig!!!)

• Svar på tråden Cambridekuren del 4!!!
  • vixen not a tramp

Hur går det för alla?
    Måste man ha en stavmixer/mixer för att blanda shakerna eller funkar det bara med en shaker?

• esmlan

Hej alla!
    Jag borjade min kur idag... lite orolig for de tre forsta hemska dagarna som alla pratar om, blir det battre sen?? *hoppas*

undrar lite hur mycket kan man tappa pa en vecka o tva?

emma80
    peppar du mig sa peppar jag dig??

• emma80

Halloj!

Meningen var att jag skulle börja igår men det blev inte riktigt så! Så nu kör jag igång idag istället och nu ska det gå! Är inte hungrig än men det kommer väl.

esmlan
    Hur går det? Är du på andra dagen? Hur känns det?

Hur går det för er andra?

• Kramgo

I am back...

Jag tappade så där en 30 kg i våras till mitt och makens bröllop. Gick på ren kur i 16 veckor.

Över sommaren har det goda livet gjort sig påminnt och till min stora fasa gick jag upp några kilo, inte så många men några och det är kännbart när man ganska många kvar och är mullig.

Så nu går jag på ren kur igen och kämpar på - ska ta resten nu, en gång för alla!!

Vad duktiga ni är!!

• vixen not a tramp

Kramgo
    va duktigt gjort! Får man fråga vad du vägde innan? Hur lång tid tog det?

• esmlan

hej igen alla!
    for mig gick dom tre forsta dagarna ganska smartfritt faktiskt, maste bara ha atit strunt innan for jag kanner mig piggare o battre nu

emma80
    jo, det blev ju lite fest i helgen, inte sa tokbra for dieten, men lite roligt maste man ju ha ocksa.... men nu ar det meningen att jag ska skarpa mig!!

hur har det gatt for dig? klarat de tre forsta dagarna? var det jobbigt??
    hur lange har du tankt kora ren kur? far man fraga hur mycket du hade tankt o ga ner?
    & vet du hur mycket som ar normalt att ga ner pa en vecka?

lycka till alla o kor hart! snart ska man komma i nyarsblasan... *urk*

• esmlan

Halla alla!! igen!
    verkar inte vara nagon annan an jag som hanger har... eller?? snalla kom tillbaka, jag vill inte gora det har ensam..

sa for alla som laser sa har jag nu nastan klarat min forsta dag pa ren kur! =)

*hoppas pa lite sallskap har snart... *

• Sweetlinda

Hej, kan någon förklara för mig vad den här kuren är för något? Vart köper man osv. Vill veta ALLT!
    Tack på förhand Linda ( som vill gå ned 5-7 kilo innan 5 februari)

• vixen not a tramp

Kolla in tråden om Protein och pulverbantning, där har jag skrivit en hel del om kuren!

• esmlan

Hej igen!
    Ingen annan som gar pa ren kur som behover lite peppning??

emma80 vart tog du vagen? trodde vi skulle gora det har tillsammans...

Lycka till nu!!

Svar på tråden Cambridekuren del 4!!!