midsommar
En ny tråd för oss i midsommar! De hade visst stängt ner den andra *mutter*
hoppas ni hittar tebax hit =)
En ny tråd för oss i midsommar! De hade visst stängt ner den andra *mutter*
hoppas ni hittar tebax hit =)
jaha ni slår ihop båda familjerna? va bra...
Fick min korsett idag som jag beställt från USA, men som jag befarade så var den för stor = / Ändå tog jag mindre storlek än vad jag trodde.. Den passar nu om man drar ihop den allt man kan, men ser inte vidare snyggt ut bak = //
Men lilla vän! Hur många kilo har du tappat egentligen? Fortsätter du att kämpa ner ytterligare kilon eller har du nått målet?
Har gått ner 14 kg sist jag vägde mig :P
Har en del kvar, men tänker inte på det längre. Utan nu har jag vant mig med inga sötsaker, godis, läsk, mackor å sånt..
Så känns ganska bra faktiskt *ler*
Du är superduperduktig tycker jag!!!
Depecha!
Längesen känns det som...Har Du oxå fullt upp med diverse julbestyr? Eller? Man saknar "planeringstunderna" nu när man inte riktigt har utrymme för dem! Men det är lite beroendeframkallande att planera så man måste ju ta sig en sväng in på BT!
Har det hänt nå´t nytt för er angående bröllopet?
hehe, det e som du säger fullt upp med julen här. Men nu har man allt snart fixat å klart så man kan lugna ner sig lite..
Händerinte så mycket på bröllopsfronten just nu. Väntar på spänning på den nya klänningen =)
Själv då? Hittat nån klänning?
Japp! Har hittat min klänning! Föll för en modell som inte fanns att hyra tyvärr så nu är jag snart ägare till en alldeles ny som de syr efter mina mått, men jag får den inte förrän i början av mars! Så nu är jag lite pirrig. Har betalat halva så det känns bra! Har även beställt inbjudningskort så dom kommer i nästa vecka! Om Du vill se klänningen så gå in på Nixas hemsida och modellsök på nr 412. Törs inte skriva ut adressen, blir tokig om dom stänger vår tråd igen. Men Du hittar säkert, du verkar haj på datorn. Det är en halterneck, med släp i Ivory i alla fall!!!
Åhhhhh, den var ju verkligen underbar!!!
Är det ivory eller vit?
Vad fick du betala för den?
Väntar oxå på min klänning här. Men behöver nog bara vänta till slutet av Januari *ler*
Är det en sömmerska här i sverige som syr den?
Depecha: Måste bara få fråga vilken metod du använder för att gå ner? Eller är det kanske sunt "Bonnförnuft"? ska också gifta mig till midsommar och hoppas på att kunna gå ner lite :)
Välkommen till våran tråd =)
Kul med en till som ska gifta sig under midsommar..
Jag använder ingen metod alls fakiskt. Jag åkte in akut för gallstensanfall för ca 3,5 månad sen och efter det var jag så rädd att få lika ont igen så jag har slutat upp med allt fett, lök och paprika =) Har kämpat i hela mitt livm ed att gå ner i vikt, men aldrig lyckats.. Förrän nu *S*
Så jag äter precis som vanligt, förutom att jag undviker allt fett. Som godis, bullar, kakor och såna uppenbara grejer. Och köper även lågfet produkter istället. Som korv med 3 % fett.