• depecha

midsommar

En ny tråd för oss i midsommar! De hade visst stängt ner den andra *mutter*
    hoppas ni hittar tebax hit =)

• Svar på tråden midsommar
  • Midsommardagsbruden

Vill nog var utan mage på mitt bröllop! Men visst är barn alltid välkommet!

Mysigt med gudsonen som näbb! Funderar på om min som då är lite över 3 ska få vara det. Det blir väl så om han är på det humöret, inget man kallt kan räkna med! Men jag hoppas!

• depecha

Jo, klart du ska ha han med.. Du får muta han med nånting.. iaf så han klarar ingången och utgången =) Vad han gör däremellan är väl inte så viktigt.
    hehe, kommer nog inte gå så bra för min gudson heller. Men men! Jag e glad ifall han går in och sen kan han sitta hos sin mamma. Och att han e snäll med fotografenn =)

• Nikita14

Midsommardagsbruden

Vi har oxå blandat åldrarna...

Nu har vi bokat lokaeln, var där och tittade idag...Kanon

Sen var vi och tittade på kyrkans brudkrona, såååååååå vacker den ska jag ha..

Och nu har jag hittat mönstret till min klänning...JIPPIEEEEEEEE!!!!!!!

Har försökt boka häst och vagn idag, ingen tur ännu men ska leta vidare...

Har fixat materialet till inbjudningarna oxå.....

• Midsommardagsbruden

depecha!

Ja mutor brukar funka för stunden, så varför inte!

Nikita 14!

Du är verkligen på gång med Ditt bröllopsbestyr! Blir lite peppad faktiskt!

• Nikita14

Midsommardagsbruden

Fick gubben att provat sina kläder igår...

Va fiiiiiiiiin han vart, trodde inte att kläderna gjorde så mkt...Han ska ha jackett (svart) grårandiga byxor, grå väst, och blå pistong...

Vad jag längtar....

• Midsommardagsbruden

Nikita 14

Vi får nog aldrig se våra män så uppklädda igen som på vårt eget bröllop, så det är bara att njuta! Eller vad tror Du? Jag tror att min blivande har fallit för frockcoat! Han var väldigt stlig i den när vi var och provade!

• Nikita14

Midsommardagsbruden ...

Troligen inte så det gäller att ta tillfället i akt, för annars så är han mer avbohém typen eller åt det hållet iallafall....Så njuta ska jag göra...

• Midsommardagsbruden

Nikita 14!

Vad säger han själv då? Känner han sig fin och uppklädd eller tycker han att det är jobbigt och fånigt? Får en känsla av att alla kategorier killar/män själv känner av den här känslan att för en gångs skull få vara riktigt fin är ganska
    rolig och unik i alla fall...

• Nikita14

Midsommardagsbruden

Jag fick han att erkäna igår kväll att han var väldigt nöjd med hur han sett ut, han var inne på frack förrut men jag tror att det hade blivit för stelt...

Så det är inte bara vi som brudar som ser fram emot att klä oss i underbarakläder..

• Midsommardagsbruden

Det är ju kul att man är TVÅ om både planering och denna pirriga längtan när man ska till och gifta sig, så det inte bara är bruden som planerar. Min bivande är väldigt insatt kommer gärna med åsikter och förslag angående det mesta, vilket är superkul!!!

Svar på tråden midsommar