• depecha

midsommar

En ny tråd för oss i midsommar! De hade visst stängt ner den andra *mutter*
    hoppas ni hittar tebax hit =)

• Svar på tråden midsommar
  • Meddelande borttaget
  • Midsommardagsbruden

Depecha!
    Saknat Dig! Vad trist att Du har varit dålig! Hoppas att Du mår bättre!

Inget nytt angående bröllopet? Både jag och min blivande har börjat drömma om bröllopet lite nu och då? Vad tror Du det beror på? Börjar tycka att det känns nära! Om 6 veckor ca så postar vi våra!!! Pirrigt värre!

• Meddelande borttaget
  • depecha

Midsommardagsbruden:

Nä, inget tänkade ens på bröllopet nu faktiskt. Just nu kommer min mage först. Ska te husläkarn i morrn o se vad hon/han säger..
    Men när jag e alert igen så e allt som vanligt igen hehe..

• Nikita14

Hoppas du blir bättre snart depecha ...

Nu har jag gjort klart festprogramet....

Hur långt har ni hunnit??

• depecha

Hej hej!

Nu har man varit till läkaren iaf.. O känner mig bättre idag i maggen.. De knyckte en massa blod från mig så nu får man vackert vänta på svaren..

Såg att albrekts hade 25 procent nu igen o skulle passa på att beställa min vigselring som jag sett ut.. Var såååå glad, men när det väl skulle beställas fanns den inte i min storlek... Har ganska stora fingrar. = // Så där sprack den iden *sucka*

• Midsommardagsbruden

Nikita!

Hur har Du lagt upp det hela med festprogrammet? Några tips som man kan få ta del av? Ska snart börja fixa med det tänkte jag. Har Du låtit trycka upp dem eller är det egenhändigt gjorda från början till slut?

Depecha!

Bra att Du tillfrisknat men synd att inte ringen passade! Har Du börjat titta ut någon linande modell kanske?

Hej svej

• Nikita14

Midsommardagsbruden

Vi har gjort dom själv, funderar på att trycka men...det är ju så dyrt...

Så det blir nog att vi skriver ut dom själva..ska fota av dom och lägga på min hemsida tillsammans med inbjudningarna...

• Midsommardagsbruden

Ja gör det! Länka mig gärna dit så jag får lite tips sen!

Hur går det i övrigt med Er planering? Tycker Du att Ni har gott om tid eller börjar Ni bli lite stressade?

Själv anser jag att man bör göra så mycket som möjligt av det som kan förberedas, för att mot slutet lär det bli så mycket ändå!

• Midsommardagsbruden

Tjejer!

Jag saknar mina midsommarbrudar!!!
    Hur mår Ni och hur går det för Er???

Svar på tråden midsommar