• depecha

midsommar

En ny tråd för oss i midsommar! De hade visst stängt ner den andra *mutter*
    hoppas ni hittar tebax hit =)

• Svar på tråden midsommar
  • depecha

Kikade in där..
    Vet ej hur många meter man kommer behöva ha heller.
    Usch usch, man måste ju mäta och ha sig. Men en bra sida som jag ska spara.

• Nikita14

depecha

Man brukar räkna med att varje plats ska ha 60 cm...Så det beror ju på hur stort bord du ska ha...Men just nu så har Olssons tyger...Bomullsväv i 12 färger för 19 kr/m. Sen brukar ju IKEA ha till samma pris...

• depecha

Ahhh, ska kika in på olssons tyger.
    Var på ikea idag. De hade några för 19 kr metern, men inte min färg..

Shyrroburro =D

Hur e det med er där uppe?

• Midsommardagsbruden

Tjena alla midsommarbrudar!

Depecha!

Kommer Din klänning snart? Har för mig att du skulle få den januari-februari?

Vilken färg har Du tänkt duka i? Planerara du att ha några speciella bordsdekorationer? Har börjat fundera kring detta, och de dukar ju med vita dukar, men jag skulle vilja dekorera på nåt vis, förutom blommor har jag en fantasi om att hitta små gammelrosa hjärtan i glas, men det är väl att hoppas för mycket. Tänkte hålla ögon öppna nu när det närmar sig alla hjärtans dag...

• depecha

Midsommardagsbruden:

Jo, klänningarna är snart på g. Borde skicka dom i veckan som kommer nu. Förhoppningsvis har jag dom innan nästa helg. Men nu har jag ångrat mig igen haha.. Vill gifta mig i vit klänning! Tror jag *skratt* Men innan jag bestämmer mig ska jag prova denna som kommer. O isf avvakta tills man har stabiliserat sin vikt. Kan ha storlek 44 nu. Så glad. Innan hade jag stl 50. Tappat 20 kg och 18 cm runt midjan.. Måste få skryta lite =)

Kommer ha ljusblått o ljusrosa som färger. har köpt blå vaser och vill hitta dukar i rosa. Och ska ha rosa rosor i vaserna. Sen vet jag inte hur man skadekorera mer. Jo, har köpt blåa ljusstakar som man ska ha värmeljus i.

Hittade pappersdukar idag iaf. På ÖB av alla ställen *skratt* Men var exakt rätt färg. Men avvaktar tills vidare om man hittar nåt billigt tyg i rätt färg.

Kika annars på ebay om du e på jakt efter något som du inte hittar här hemma. verkligen att rekomendera. Jag sitter där o surfar efter en tiara, men kan aldrig bestämma mig :P Har beställt en caketopper iaf =D

• Midsommardagsbruden

Depecha!

Du é rolig Du!!! Handlar på ebay och pratar om bra priser, men det måste bli dyrt i slutändan så många gånger du ändrar dig!!! Men det viktigaste är ju att man blir nöjd på sin stora dag! Men är det inte svårt att sälja vidare brudlänningar i rosa färg, eller är det vanligt att gifta sig i den färgen!?

• Midsommardagsbruden

Depecha! Glömde säga att du är suåerduktig som lyckats med din viktminsking!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

É jätteglad för din skull!!!

• depecha

hehe. Har köpt en del grejer från ebay och e nöjd med allting.. Bara detta med brudklänningarna jag ändrar mig =)

Har lyckats sälja den första och denna jag som kommer snart, om jag inte nu vill ha den, kan man ha som tärnklänning med tror jag så hoppas inte det är nåt problem =)

• depecha

Har ni rymt nu alla midsommarbrudar?

Här händer det en massa grejer!

Har beställt tiara, strumpeband och tårtknivar från ebay.. Och mina klänningar är skickade från Kina! Förhoppningsvis kommer de i morrn, men antagligen på måndag = /

Händer hos er då?

• Ida N

Hur mycket betalade du för strumpebandet på e-bay Depecha? Själv ska man ut och shoppa i helgen, underkläder och lite saker till dukningen.

Svar på tråden midsommar