• depecha

midsommar

En ny tråd för oss i midsommar! De hade visst stängt ner den andra *mutter*
    hoppas ni hittar tebax hit =)

• Svar på tråden midsommar
  • depecha

Ida: Betalade bara 0.49 pund =D Plus frakt. Blev ca 50 kr med både frakt och strumpeband.
    Har ingen aning om vad det kostar här hemma.

Fick min caketopper idag. Skitfin =) Men lite stor!

• Nikita14

Här går det oxå framåt, min klänning är beställd nu..så den bör vara klar om ca 10 dagar...beställde i månadags...Sen har jag bokat för naglarna oxå...

• depecha

Hej på er!

På måndag kommer mina klänningar äntligen =D

Men nu har jag hittat min drömklänning!!!!
    cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=8164357196#description

Visst e den underbar???

Visst måste jag bara köpa den?

Alla som tänker säga nej, kan vara tyst :P

• depecha

Hallåååååå!

Vart håller ni hus??

Mina klänningar kom igår från angelbride! Jag ska inte ha min drömklänning från inlägget ovanför utan jag ska ha denna!
    Den år så himla superfin! Jag har verkligen blivit kär! Så himla vacker!
    Den behöver sys in lite vid brösten, annars passar den perfekt!!

• Anna&Roger

Hej på er allihopa!

Det var ett tag sen man var här inne på BT. Har fullt upp med min lille son. Han har upptäckt världen så man har ingen tid till att sitta still. Fullt upp med andra ord.

Håller på det sista med inbjudningskorten, men är inte riktigt nöjd med texten. Vi har en vanlig skrivare och det blir nog snyggare om man skriver ut på en laserskrivare. Vi får väl se hur det blir.

Annars ligger vi bra till med planeringen. Känns som att man kan ta det lugnt några veckor framöver med fortsatt planering.

Ha det bäst allihopa tills vi hörs igen. Man vet aldrig när det blir.

• Midsommardagsbruden

Tjena tjejer!

Rätt lugnt här oxå!!! Postar våra inbjudningar nästa fredag och inväntar folks reaktioner under måndagen då vår stora överraskning om vårt bröllop kommer ut!!! De ligger klara och väntar, frankerat och allt!!!

• depecha

Midsommardagsbruden:

va kuuuuuuul! Får berätta om alla reaktioner sen =) Inget som anat nåt?

• Midsommardagsbruden

Nix Pix!

Alla äro lyckligt ovetandes!!!

• depecha

Beundrar er som kan hålla tyst om en sån sak. =)

Annars då? Blir det några framsteg?

• Midsommardagsbruden

Nja...vi ska börja boka upp allting som vi bestämt oss för. Sen handlar det om lite tur och tillfälligheter om allt kommer att gå i lås. Det gäller hår, blommor, fotograf, solist och dansband till festen...Men eftersom vi känner de flesta privat så måste inbjudan gå ut innan vi börjar med det!

• depecha

Hoppas att allt blir som du vill!
    Här håller man på o letar sömmerska för fullt. Både min klänning o tärnorna behöver tas in!

Svar på tråden midsommar