midsommar
En ny tråd för oss i midsommar! De hade visst stängt ner den andra *mutter*
hoppas ni hittar tebax hit =)
En ny tråd för oss i midsommar! De hade visst stängt ner den andra *mutter*
hoppas ni hittar tebax hit =)
Depecha!
God fortsättning! Ja det är både kul och jobbigt att ha jul hemma...Men det är klart med r avkopplande att vara bortbjuden! Ja nu kan man ta tag i bröllopspalnerna igen, tänk om 6 månader är man nygift!!!
hehe tycker tiden går såååå långsamt jag. Men den som väntar på nåt gott väntar ju alltid för länge sägs det ju =D
Får passa på att önska ett gott nytt år nu när man väl är inne här o vänder =D
depecha
Har inte hunnit göra det ännu, det hände ngt annat så det vart bortglömt...
Vi upptäckte att det var en liten på gång, men det varade bara i 20 timmar den lyckan....
ehhhh, vad hände?
Missfall?
Stackare = /
Hoppas ni haft en trevlig jul i Södertälja iaf..
depecha
Vi gjorde gravtest på juldagen...positivt...
Sen när vi kom hem på annandagen så fick jag missfall....
Vi hade trevligt i S-tälje....
usch då, jag beklagar verkligen = /
Men bara på det igen *S*
Midsommardagsbruden:
Jag har beställt lite olika förslag från Kortdesign. Vet vilket kort ni beställt. Min mamma tyckte att vi ska ha det med två silverhjärtan.
Tycker att alla korten är fina på sitt sätt, men det känns som att alla våra kompisar har haft inbjudningskort med två hjärtan. Lite synd faktiskt.
Min sambo tyckte att grodorna som pussar varandra var roliga. Känner att det inte riktigt är jag liksom.
Jag blir snart tokig för jag kan inte bestämma mig om vad vi ska ha. Från början var den en bekant till oss som skulle göra inbjudningskorten och när förslagen kom blev jag så missnöjd.
Vi hade tänkt oss nåt i rött och när förslagen kom kändes det som julkort. Läste senaste Bröllopsmagasinet och hittade ett rätt så fint hemmagjort kort. Det är i rosa och vitt.
Börjar känna lite panik över det hela. Vi har också tänkt att skicka ut inbjudningarna i februari eftersom vi har bröllopsgäster utanför Sveriges gränser.
En liten fråga, vilken färg på texten har ni? Tycker att svart text verkar lite stelt, men jag kan ju ha fel.
Ha det bäst! Anna
Hej Anna!
Texten på våra kort har en mörkgrå ton och den är väldigt behaglig och lättläst! Har du beställt provkort så får du förmodligen det typsnitt som hör till och då ser du mer i helhet!
Förstår din ångest angående trycket om flera innan haft lika, men har de haft just denna variant? Åhh, jag är sååå nöjd med våra!!!
Lycka till! Hör av dig när du bestämt dig, blir nyfiken på ert val!
Midsommardagsbruden:
Vi har som sagt inte bestämt oss ännu, men vi måste snart göra det. Lovar att berätta senare vad vi valde. Har ni beställt festprogrammets utsida, kyrkhäftet m.m. som hörde till era inbjudningskort?
Anna!
Ja! Vi kommer att beställa vigsel- & festprogram i samma logga. Men lite senare när vi träffat vår vigselförättare för själva vigselaktens detaljer är inte spikade ännu, bara i våra tankar.
Placeringskort och tackkort ska jag göra själv i ivoryfärgat papper likt inbjudan & fästa hjärte-loggan på som jag införskaffat. Så det blir en och samma tema hela vägen!