midsommar
En ny tråd för oss i midsommar! De hade visst stängt ner den andra *mutter*
hoppas ni hittar tebax hit =)
En ny tråd för oss i midsommar! De hade visst stängt ner den andra *mutter*
hoppas ni hittar tebax hit =)
Vi tillhör oxå brudparen för kommande midsommar.... , Jag visste inte att det var ett heltidsjobb att planera allt...
Jodu tack! Det är ju hur mycket som helst som ska fixas. =) Fast kääns som om jag har det hela under kontroll nu iaf :P
Midsommardagsbruden:
Hoppas du hittar hit igen =)
Gubbens frack kom idag. Så fin var han i den så man nästan blidde tårögd.. Ska pröva o lägga in en bild på den o honom om nån e intresserad =D
groups.msn.com/JennyochJohanssida/brllop.msnw&PhotoID=66
upp upp
hej depecha...
kul att fracken har kommit, är lite nyfiken på pris o även vart du köpte näbbkläningen o pris, funderar på att nu när dollarn står så lågt kanske man ska passa på.. Jag har ju som sagt redan fått min klänning. :) Jag ska oxå ha blå näbbkläningar... vi hörs.. Veronica
halloj!
Köpte näbbklänningen av samma som jag köpte brudklänningen av =) Dvs angelbride520 på ebay =) Hon har inga auktioner ute, men jag frågade henne om hon kunde sy en och hon skickade med en massa bilder..
Hej depecha!
Har hittat hit!
Hoppas att det inte var mitt fel att de stängde tråden, tänkte mig inte för när jag tipsade om bilder...men det var nog det...förlåt i såna fall. Nu har jag lärt mig till nästa gång.
Läget? Sitter Ni och gör inbjudningar?
Var in och kollade in gubben din, såg väldigt trevlig ut tycker jag! Fixade det sig med bandet Du hade trubbel med?
Vi har midsommarafton 2005 oxå....trodde aldrig att det var så mkt att planera..*pust*
Men lite av det vi ska ha finns här inne
groups.msn.com/familjenakerlundisaksson
Midsommardagsbruden:
VAR DET DU?? *skratt* kan de stänga tråden bara för man tipsar om bilder?? Alla som skickar så många länkar hit och dit?
Jo, visst e han söt plutten min *ler*
Jo, det löste sig med bandet. Det var knäppning bak så hade inte behövt oroa mig hehe. Men det syndes inte på bilden när jag köpte den.
Har hittat min ring idag som jag vill haaaaaa! På albrekts guld faktiskt. Var och hälsade på min mamma i sthlm och var ner o bara kikade i centrum och där låg den och väntade på mig :P Endast 1899 kr kostar den. men köpte den inte än.. Gubben tyckte vi skulle kolla här hemma på en affär som jag hade bestämt mig först om de har nån liknande ring. Men albrekts finns ju kvar så =) Jättefin var den iaf. Med rött och vitt guld och vita stenar (vad tusan det nu e för sort har jag ingen aning om).
Nikita14:
Jo, visst e det en hel del att planera, men samtidigt såååå kul =)
Vilken fin näbbklänning. Ska du sy den själv?