midsommar
En ny tråd för oss i midsommar! De hade visst stängt ner den andra *mutter*
hoppas ni hittar tebax hit =)
En ny tråd för oss i midsommar! De hade visst stängt ner den andra *mutter*
hoppas ni hittar tebax hit =)
Försök att leta i minnet efter nåt kul som hänt tillsammans med just den gästen, det kan bli en kul ton på det hela, det är det vi försöker med!
depecha....
du som är ebay drottning..
Vilka emailadresser funkar som registrerings uppgift.. Min hotmail verkar inte funka.. :(
Veronica
Festprogramen ska min dotter hjälpa mig med...själv sitter jag och traglar med bordsplaceringen...*suck*..och *pust*..
Vad har jag gett mig in på....
Veronica:
Comhem adress funkar. Bredbandsbolaget egna..
Det beror på vad du har för bredband.
Hotmail, spray och såna funkar inte eftersom de inte är personliga om du förstår vad jag menar =)
Midsommardagsbruden:
jo, ska kolla efter det. Det e ju lite skoj. Men ett himla jobb om man ska skriva om alla =) Men låter ju ganska kul.
Ska ha ett vanligt papper undder mattallriken när de kommer som de får skriva i under kvällens gång.
istället för gästbok. Med lite roliga frågor och de får skriva en hälsning till oss. Skulle vara kul o haft en videokamera de fick lämna ett meddelande på istället, men kostar så mycket = /
Nikita 14
Såg att Du pysslar med bordsplaceringen! Är ni många? Blandar Du hejvilt eller håller Du Dig till några speciella regler? Men visst är det en tuff uppgift att blanda alla?! Man vill ju att alla ska trivas men ändå blanda så mycket som möjligt så att alla får nya bekantskaper!
Depecha!
Hur många blir ni, vet att jag frågat förut men har glömt! Bra idé med papper under tallriken!!! Har köpt en liten bröllopsgästbok, men risken med det är att hälften hoppar över eller smiter från uppgiften så jag tror att den ska få "gå runt" under middagen istälet för att lite blygsamt lägga fram den på nåt bord och hoppas på att den blir ifylld!
Midsommardagsbruden:
Blir ca 40 personer. Ett ganska lagom gäng tycker vi..
Brdsplaceringen ja. Hej o hå när man ska börja med den. Min mamma och min pappas sida kommer inte alls överens. Mina föröldrar e skilda och går inte alls ihop. Så måste se till att placera dom långt ifrån varandra =D
Hörde nån rolig ide som nån gjort här på BT. De klippte itu en kortlek och ena halvan la de på tallriken och den andra fick man dra i en korg.. =)
Bra idé med kortleken, men i Ditt fall då det är lite struligt med relationerna så ska Du nog inte chansa. Gör istället en planerad bordsplacering så ingen får obehagliga överraskningar. Men vem vet kanske kan ni med Ert bröllop och med Er kärlek som Ni visar alla, få alla till en härlig försoningsfest, för man rycks liksom med i såna sammanhang (Eller händer bara sånt på film?)
hehe, kanske kan hända i verkligheten, men inte i min släkt iaf tyvärr. Det är synd att de ska vara så bittra fiender. Jag hoppas verkligen att de iaf kan uppföra sig under min dag, annars häver jag ut dom allihop om det blir ett ont ord.
När jag konfirmerades så stog de och skrek och nästan slogs utanför kyrkan. var så otroligt pinsamt, alla tittade på dom och jag blev jätteledsen. Bläää!
Jag säger som så.. Har de lycktats vara gifta i 15 år och sen bara börja hata varandra.. Det går lixom inte ihop sig för mig. Ok, att man kanske inte kommer överens de första månaderna och har dispyter, men det måste ju lägga sig tycker man, men icke. Än idag efer att de har varit skilda i 15 år så kan de inte prata med varandra. jag bryr mig inte längre, men min lillebror som e 15 år har fått tagit mycket skit, men han börjar bli vuxen nu med.
Hoppsansa, kom visst ifrån ämnet lite där =)
Så placeringslistan kommer vara viktig i mitt fall, men det ska nog lyckas gå ihop sig med.
Stackars liten!
Jag tycker verkligen synd om Dig!
Har Du pratat med båda sidor så Du kan garantera Dig om att De sköter sig, om jag vore dig skulle jag vara rätt orolig annars. Hoppas att det finns fler i Din gästlista som kan lätta upp stämmningen lite. Lycka till med bordsplaceringen i alla fall.