midsommar
En ny tråd för oss i midsommar! De hade visst stängt ner den andra *mutter*
hoppas ni hittar tebax hit =)
En ny tråd för oss i midsommar! De hade visst stängt ner den andra *mutter*
hoppas ni hittar tebax hit =)
Hej
Jag och min sambo skall gifta oss på midsommardagen i Brunnbykyrka som ligger i Skåne. Middagen efteråt skall vi ha på Grand Hotel Mölle.
Någon som har tips på hur man får tag i en sångerska till kyrkan?
Susann
Anna & Depecha!
Gott Nytt Magiskt År till Er & alla andra brudar i midsommartider!
En tung helg med tanke på vågen, känns lite märkligt att planera en bröllopsfest mitt i all misär som många går igenom...hoppas att Ni mår bra i alla fall! Kram
depecha
Den passade suveränt bra...
Ska nu få hjälp att mäta och beställa klänningen...
Midsommardagsbruden:
Gott nytt år på dig också. Hoppas att detta året blir bättre med tanken på flodvågen som sagt. Tycker ändå att 2004 var ett bra år för vi fick vår underbara son.
Har skänkt en slant i helgen och det är ju det minsta man kan göra. Är glad som hade min pappa hemma. Han bor i Thailand halva året, men var hemma över julen.
Nikita: va bra att den passade =) har köpt en ny jag med här nu som passar perfekt nu, men icke om jag gåt ner mer.. Men men.. får väl an se =D
Midsommardagsbruden o er andra Gott nytt år på er. Som sagt så kändes det lite kontidgt i år, med tanke på det som hänt, men skänkte en slant här med. Även fast det itne var speciellt mycket man kunde undvara nu efter jul, men som sagt, även små summor blir större i slutändan!
Nikita14:
Hur ser era inbjudningskort ut?
Midsommardagsbruden:
Hej på dig!
Nu äntligen har vi bestämt oss för inbjudningskort och hela köret. Var inne i stan idag och hittade så fina papper.
Våra inbjudningskort kommer se ut så här:
Först är det ett gammelrosa papper med lite struktur. Över det ett vitt papper med något glitter i. Det vita pappret är lite mindre än det rosa. Alltså blir det som en rosa kant runt allt.
Sen har jag köpt nåt som heter sizoflor. Det finns i blomsteraffärer och utseendet kan variera från affär till affär. Man kan säga att det är som en hålig tygbit av något slag.
Har klippt den mindre än det vita papper och klistrat det över. Alltså har jag tre papper, lager på lager. Över allt har jag en rosa tygros.
Åh, vad fint det blev. Inuti ska jag ha samma vita glitterpapper. Synd bara lite lite att det är glitter i.
Är glad för att jag kan göra dem själv. Min svägerska och jag ska pyssla nu framöver. Tur att man får lite hjälp.
Hittade även ett annat rosa papper med lite vita målarstreck i. Är väldigt svårt att beskriva exakt hur de ser ut. Mycket vackra iallafall. Ska använda det pappret till vigselprogrammet.
Kram från en mycket nöjd (annan) midsommardagsbrud.
Anna - midsommardagsbrud!
Det låter väldigt läckert med dina inbjudningskort! Skulle jag vara så pysslig så skulle jag gärna göra mina själva oxå! Hoppas man får se enbild framöver på det färdiga resultatet.
Visst börjar det kännas verkligt nu när snart inbudan ska sändas iväg!?
Ha det gott, så hörs vi!
Midsommardagsbruden:
Jo, det börjar kännas mer verkligt nu. Vi måste ringa och prata med cateringfirman någon dag. Min sambo ska sy upp en ny uniform. Han är överstyrman.
Tycker att det är lite bökigt att midsommardagen är en röd dag. Man måste tänka lite extra på allt.
Hej och hå. Nu är man tebax igen efter mycket strul med min mage igen. Får hoppas man kalrar sig bättre nu.
Tänkte lägga på inbjudningarna på lådan här nån dag =D