• depecha

midsommar

En ny tråd för oss i midsommar! De hade visst stängt ner den andra *mutter*
    hoppas ni hittar tebax hit =)

• Svar på tråden midsommar
  • depecha

Midsommardagsbruden: Jag e här igen.. Så jag måste verkligen må bättre haha..
    Jo, vi köpte en frack på ebay, men var inte riktigt han.. Sen blev vi helt sålda båda två på en frockcoat, men skulle kosta 3500 kr här i stan att hyra!! Den du! 1400 för att hyra byxor o jackan och resten var man tvungen att köpa..
    Men men! Annars blir det till att hyra de två grejerna o köpa väst och skjorta från ebay och hita en plastrong här hemma.

Vad ska ni ha för färg o vad får ni betala?

Anna: Om du går in på tcol.se och skriver artikelnummer 7058 får du se min ring =) Den e finare i verkligheten, men inga stenar dessvärre. Går inte att sätta i senare heller, men tänkte istället sätta i nån på förlovningsringen.

• Anna&Roger

Depecha:
    Fin och lite annorlunda ring. På tal om tademcykel. Hur ska du kunna cykla på den med klänning?

• Midsommardagsbruden

Depecha!

Tror att frockcoat skulle kosta 1800 att hyra komplett, förutom skjortan! Är väl överkomligt antar jag. Min kille var urtjusig i frockcoat tycker jag själv!!

Åhh, var in och kollade ringen! Jättefin!

Säger som Anna, hur fixar Du att cykla i din brudklänning! Det blir till att sitta damsadel och låta din man trampa!!! Hihi!

• depecha

Hej hej på er!

Jo, det blir nog till att karlsloken får trampa och jag får sitta bak och dricka champagne *skratt* Men kommer inte ha nåt stort släp eller nåt så det kanske går.
    Ja, det får allt till att lösa sig.

Sitter här och fixar med lite frågor till trekampen under festen. Och ett papper som ska ligga under tallrikarna istället för att folk ska skriva gästbok. Lite mer roliga frågor och avsluta med ett porträtt av brudparet =)

Ska lägga på inbjudningarna idag med *weee*

• Midsommardagsbruden

Kul och pirrigt att posta inbjudningskorten, sen är det bara sitta och vänta och bocka av alla som tackar ja, för man räknar ju med mest ja-svar, eller hur!?

• depecha

Vet ni vad?????
    Glömde inbjudningarna hemma när vi var ner till affären haha. Så det blir till attl ägga på dom i morrn..

Man hoppas ju mest på ja:svar iaf, men dessvärre tror jag det är en del som inte kommer med tanke på avståndet = /
    Bara vi blir minst 30 personer så e jag nöjd. Har skickat inbjudningar till 45 tror jag.

• Ida N

Har de flesta redan börjat skicka inbjudan? Kanske är smartast eftersom att midsommar ändå är en speciell helg :)

• Nikita14

Skönt att du mår bättre nu....

Hur långt har ni annars kommit..Inbjudningarna är helt klara nu och utskickade...Festprogrammet är oxå klart...Bilderna på inbjudningskorten finns på våran sida om nån vill se dom...

http://groups. msn. com/familjenakerlundisaksson/shoebox.msnw

Ta bara bort mellanslagen (som vanligt)

• Ida N

Jätte fina inbjudningskort ni har Nikita14, enkla men ändå jätte vackra. När tror ni att man bör posta inbjudan som senast?

• Midsommardagsbruden

Hej Ida N!

Vi midsommarbrudar tänker nog lite lika kring detta med inbjudan. Betänk att det är en helg som många har traditioner till samt att det är semestertider då man planerar in resor som kanske är svåra att avboka. Vissa av oss har även gäster som bor utomlands och med tanke på allt detta så är det nog klokt att vara ute i tid. Många väljer att berätta och på så sätt har man ju ett "save the date". I mitt fall har jag hållit det hemligt för samtliga tom med min familj så därför völjer vi att sända våra i mitten av februari. Lycka till!

Svar på tråden midsommar