midsommar
En ny tråd för oss i midsommar! De hade visst stängt ner den andra *mutter*
hoppas ni hittar tebax hit =)
En ny tråd för oss i midsommar! De hade visst stängt ner den andra *mutter*
hoppas ni hittar tebax hit =)
Haha, då bor vi nästan granngårds... Vi bor i Alsike, Knivsta..
Hm, försöker hitta klänningen men det verkar svårt, attans. Vet att det var ebay, angelbride520 och den hette nog G91. Ska leta rätt på den när jag har mer tid, för min egen skull . Trodde jag hade benkoll...
Själv då? Vart köpte du din?
tvilling:
hehe, kan vrekligen rekomendera angelbride.. E från henne jag köpt alla 8 klänningar *skratt*
Hon e en otrolig snäll person och hur trevlia svar på mail som helst. Och som sagt, kvaliten är den bästa.
Måste gå in o kika på nr 91 =D
Skulle inte förvåna mig om det e samma som min heller :P
Ida N:
Vi ska gifta oss på midsommardagen och har också pratat om att ha " mörk kostym ". Vet inte om det känns helt rätt eftersom det är midsommar, men för det mesta brukar ju alla komma i mörk kostym iallafall.
Midsommardagsbruden:
Får man vara liten nyfiken på vad du har beställt för inbjudningskort? Själv kan jag inte bestämma mig. Min blivande och jag är inte riktigt överens. Jag blir bara veligare och veligare.
Han säger att jag får göra som jag vill så jag inte blir besviken och ledsen. Det där med inbjudningar och dekorationer är ju inte riktigt hans grej. Han ser inte vissa saker på samma sätt som mig.
Blir snart tokig!!!!
När kommer ni skicka ut inbjudningarna? Midsommar är ju semestertider, man vill varken vara för sen eller för tidig?
Jag tänkte först skicka ut dom till jul, men sen var jag rädd att dom skulle försvinna bland alla julkort så nu vet jag inte riktigt när jag ska skicka dom..
men jag resonerar som så att hellre skicka ut dom för tidigt, eftersom det är en speciell dag och folk kan planera in den dagen mycket tidigt annars.
Passar på att önska alla en riktig god jul i våran tråd här =D
Ät inte för mycket så ni inte kommer i era klänningar sen :P
Anna&Roger!
Har beställt färdiga från kortdesign, ett kort som är väldigt enkelt & stilrent. Ett vitt (ivory) med två guldhjärtan som går in i varandra. Har fått dem nu tog inte det typsntt som hörde till den i prginal utan em mer lättläst & vi blev supernöjda!!! Kommer att texta namn & adress på kuverten med guldpenna & fästa ett klistermärke med samma emblem som på själva kortet utanpå. Postar dem så att de anländer på alla hjärtans dag den 14/2 & hoppas då kunna chocka våra vänner då inte NÅGON känner till våra bröllopsplaner!
Depecha!
God fortsättning på julen! Har du fått några julklappar? På tal om julmaten...hat ätit rätt mycket mat men nästan inget godis! Är inte så mycket för choklad & sånt! Som tur är...
Kram på dig!
Hej och God fortsättning till alla midsommarbrudar på den här tråden...
Nu har vi delat ut inbjudningskorten...fick så mkt beröm för dom..Fick ju handskriva allihopa...*suck*..
Så nu var det dags för nästa sak då, festprogramen....
Och vigsel programen..
Vet inte om jag ev mste ändra modell för brudklänningen...
Nån som vet länkar på brudklänningar för gravida??
Ha det så bra så länge...
Midsommardagsbruden:
Åhhhh, så skönt att julen är över. Första och sista gången jag har julen hemma här hehe. Tycker man inte gjort annat än att fixa med maten och bäddat åt alla sjuttioelva nattgäster o allt hehe.. Fast har varit kul..
Nikita:
Passade korsetten?