• depecha

midsommar

En ny tråd för oss i midsommar! De hade visst stängt ner den andra *mutter*
    hoppas ni hittar tebax hit =)

• Svar på tråden midsommar
  • depecha

Hehe, det går inte att prata med dom om detta. Jag har försökt.. Men nu genom åren har jag så mycket kinn på näsan och äär inte beroende av dom längre, så jag slänger ut dom helt enkelt om det behövs *S*
    Så jag är inte så jätteorolig. Det är dom som gör bort sig, inte jag. Frågan e bara hur man kommer reagera efteråt.. jaja, den dagen , den sorgen! De kanske tom uppför sig :P

Nu ska jag ut och promenera lite här. Ska ju bli snöstorm i morrn så man får väl passa på =)

• Midsommardagsbruden

Bra inställning har Du i alla fall!
    Ringde till butiken där jag förmodligen kommer att hyra min klänning igår och De hälsade mig välkommen i slutet av vecka 51, för då inkommer sommarens nyheter. Jag längtar så mycket, så Du anar inte!

Ha en skön promenad! Ligger Du i hårdträning inför bröllopet eller är Du bara ute efter frisk luft?

• depecha

Åhhh, va kul.. Du får passa så ingen ser dig då *S*

E nog ute efter både frisk luft och hårdbantning hehe.. har redan gått ner 15 kg på tre månader.. Så det känns jättebra,, Man rasar i början, sen e det svårare..
    Men e ju himl kul när man kämpat hela sitt liv med att gå ner i vikt och nu äntligen lyckats =)
    E nog tack vare att min mage strulat med, men men.. Inget ont som inte har nåt gott med sig :P

• Midsommardagsbruden

Men vá kul och vá duktig Du é!

Har Du många kilo kvar eftersom att Du nämner hårdbantning? Är bröllopet Din sporre? Det är ju onekligen en väldigt bra anledning om man behöver någon, men jag är av åsikten att insidan är det viktigaste, men man måste ju vara i en vikt man trivs i och mår bra i!

Så kämpa på! Men Du, var det inte svårt med klänningen med mått och så om Du har rasat med sån fart i vikt?

• depecha

Midsommardagsbruden:

hehe, jo klänningen kommer bli ett problem. Men kommer avvakta några månader till innan jag går till en sömmerska och se vad hon kan göra.

Jag har några kilon kvar som jag vill bli av med. Jag har ofta pendlat upp och ner i vikt, så man får hoppas man klarar sig denna gången.

Håller oxå med om insidan är viktig, men ja, ingen vill väl egentligen vara tjock och överviktig så.. Men man mår mycket mycket bättre nu =) Och känner mig så duttig *ler*

• Midsommardagsbruden

Depecha!
    Härligt jobbat, ja det där med vikten är ju ingen lek precis. Du kanske funderar på barn oxå? eller? Och då kommer rond två så att säga. Men jag är tillbaka i matchvikt nu men då är vårt lilla pyre två år fyllda oxå, så allt tar tid, men det är värt det!

• depecha

Var du tvungen o skrämmas sådär? :P
    Ja, barn vill man ju ha här såsmåningom.. Tänkte ta o jobba på det efter bröllopet =)
    Har du ett barn eller flera?

• Nikita14

Midsommardagsbruden ....

Jag har blandat hejvilt, satt tysta med dom som pratar mkt och tvärtom..inga par vid varandra, separat barnbord, men kommer alla så blir det ca 85 vuxna och 20 barn.....

Hur går era planering då??

• Midsommardagsbruden

Depecha!
    Inte var det meningen att skrämmas! Jag har en liten parvel och jag är absolut inte avskräckt från att skaffa fler pga vikten och då har jag långt ifrån en perfekt kropp och blev inte mig själv på länge efter graviditeten, men som sagt det är värt det ABSOLUT!

Nikita 14!

Vi har samma strategi angående bordsplaceringen till punkt och pricka. Försöker att inte ha par vid samma bord ens och blandar gärna våra vänner som inte känner varandra sedan tidigare! Vi har väl tänkt på att tysta och pratglada få ta ut varandra men åldersmässigt försöker vi matcha äldre för sig och något yngre för sig!

Men visst är det ett kul pyssel!

• depecha

Hehe, nej då, du skräms inte. Det gör jag så bra själv :P
    Den första i min vänskapskrets fick barn för 8 månader sen.. Och han e hur charmig som helst. Världens gulligaste unge och min gudsom =D Han ska vara näbb på mitt bröllop.
    Så man längtar efter en egen liten krabat faktiskt.
    Planerar att skaffa en till? Lagom till o vara gravid på bröllopet? =)

Svar på tråden midsommar