midsommar
En ny tråd för oss i midsommar! De hade visst stängt ner den andra *mutter*
hoppas ni hittar tebax hit =)
En ny tråd för oss i midsommar! De hade visst stängt ner den andra *mutter*
hoppas ni hittar tebax hit =)
´Hej hopp!
Spännande med ringen, blir sugen att börja kolla lite själv oxå!
Håller med dig angående mitt tips, det cirkulerar ju länkar överallt man tittar så jag vet faktiskt inte, men måste ha misskött oss på nå´t vis. Men nu har vi ju denna tråd och fler tycks ha hakat på och detär ju jättekul!
Ja, precis.
jaja, annars e det väl bara att öppna en ny tråd :P
Har du kommit nånstans mer under helgens gång då?
jag har köpt min korsett från ebay och betallat den igår, så om nån vecka kommer den *spännande*
Har hittat en cake topper, underkjol och tiara på ebay med som jag vill ha, men även fast det är billigt så blir det dyra utgifter i slutändan så får nog avvakta tills efter jul.
depecha...
Jag ska sy dom själv och min klänning...
Ja det är kul, började med att förvirra datum, bokade allt till midsommardagen...inte midsommarafton som det skulle vara
Men som tur var kunde jag boka om allting...
*skratt*
Ja, det blir lätt lite förvirrande ibland..
va duktig du e som ska sy.. har du börjat?
depecha...
Nej inte ännu ska till sthlm till 2:a advent...Ska kolla efter tyger då...
Jo man kan ju bli det, men tur att det inte var bokat till nån annan då...
Depecha!
Du blir en riktig ebay-brud uppifrån och ner, innifrån och ut...vad härligt att ha nästan allting klart i klädväg, beundrar dig och blir lite avis...
Vi har suttit och spånat lite över gästlistan och börjat skissa lite över en gästpresentation vi ska ha i vårt festprogram. Med ett glas vin kan det bli en riktigt trevlig sysselsättning på sena lördagskvällen med den blivande maken.
Hehe, kom ni fram till nån rolig gästpresentation? Skulle oxå vilja ändra mitt lite där, men har absolut inga förslag alls.
Skulle vara kul med lite bilder och sånt med, men svårt att få tag på..
Ja vi är en bit på väg i alla fall...Har valt att berätta om gästens relation till oss (brudparet) vem som gästen hör ihop med, yrke, största intresset samt gärna någon personlig grej som hänt mellan själva gästen och oss. Det som är svårt är att kunna fatta sig kort. Man vill ha ett flyt och en härlig ton plus att det inte få ta upp för mycket plats.
Hur har Ni valt att göra?
Just nu har jag baraskrivit vem det är, relation till oss , boende ort och sysselsättning.. men e lixom lite tråkigt..
Försök att leta i minnet efter nåt kul som hänt tillsammans med just den gästen, det kan bli en kul ton på det hela, det är det vi försöker med!