• depecha

midsommar

En ny tråd för oss i midsommar! De hade visst stängt ner den andra *mutter*
    hoppas ni hittar tebax hit =)

• Svar på tråden midsommar
  • Nikita14

Midsommardagsbruden

Jag är nog mera insatt, men det beror nog mest på att jag inte har nått jobb just nu, och han har fullt upp....

Men jag håller honom informerad om allt, och han kommer med sina åsikter oxå...

Han ska prata med prästen idag....

Hur längt har ni kommit i planeringen??

• Midsommardagsbruden

Nikita 14!

Har bokat kyrka, präst, festlokal som även fixar med mat (meny klar), tårta!

Skickar snart iväg vår beställning på inbjudningskort. Har sånat en hel del på bordspalcering och vår presentation av gästerna.

Allt annat är upplanerat i våra huvud, då det är under stor hemlighet detta med att vi ska gifta oss. Det är svårt att kolla upp för mycket utan att avslöja oss, så det blir efter 14 feb. då vår inbjudan går ut!

Ni då , har det hänt nåt mer i planeringen?

• depecha

Weee, nu e inbjudningskorten klara =) De ligger så fint i en hög och väntar på att skickas *S*
    Blev lite ireterad med tanke på att jag köpt kuvert för en massa pengar och så slickar man och de fäster inte. Höll på att bli rejält förbannad. Kunde ju inte bara gå och byta eftersom jag hade skrivit adresserna och klistrat på frmärkena heller. *mutter* Men la en jättetung bok på och blev lite bättre och klistrade på hjärta utanpå, men riktigt bra blev det inte = / Men men! Få se hur jag ska göra om man ska åka och klaga eller köpa ett limstift och limma. Men man tycker inte det ska behövas..

• Midsommardagsbruden

Depecha!

Åhhh, vá trist mé kuverten, sånt där kan man bli snurrig på!

Som jag redan visste innan, man skulle inte kunna hänga lika mycket här som tidigare nu när det börjar lacka mot jul, det finns så mycket annat att stå i, men man saknar det liksom, när man inte har varit här på ett par da´r!

Har Du hört nå´t mer om din häst- och vagn transport, vet inte varför jag kom att tänka på det helt plötsligt, men visst hade Du mejlat nå´n och väntar på svar, eller hur var det?

• depecha

Japps, jag har mejlat o mejlat en ridklubb i Älvdalen, men inget svar = / Så jag får väl ta mig en funderare på nån fin bil nu istället. Men det ska nog lösa sig på nåt vis. Lillebrors alternativ om att skjutsa på sin mope med en kärra bakpå står fortfarande kvar *S*

Hänt nåt nytt hos dig då?

• Midsommardagsbruden

Depecha!

Som jag sa tidigare; det finns inte lika mycket tid över längre. Efter jobb och barn så är det så mycket pyssel med julanknytning just nu. Advent i fönsterna, julkort och julklappsfunderingar. Men, men det finns tid efter jul och det är först då jag kan börja boka upp saker och ting. I slutet av vecka 49 ska jag åka och prova klänning på lite mer allvar...

• depecha

Va roligt =)
    Att man har nånting efter jul att se fram emot också..
    ta det lugnt och skynda långsamt!

• Midsommardagsbruden

Depecha!

Ja det kan man säga! Du då inga nya fix inför den stora dagen, eller ligger du oxå lite lågt just nu?

• depecha

Lågt o lågt.. Har just beställt min andra brudklänning :P Fick den otroligt billigt av samma säljare för att min andra var alldles för lång.. :P Och för att jag gått ner så mycket i vikt.. Så nu har jag valt en helt annan modell.
    Har oxå beställt tärnkläningarna av henne. Så nu e man snart fattig :P

Ja, ananrs händer inte så mycket. Nu är det mest jul man får tänka på.

• Midsommardagsbruden

Men Oj! Likadan eller? Ska Du försöka sälja den andra eller tar de tillbaka den?

Svar på tråden midsommar