midsommar
En ny tråd för oss i midsommar! De hade visst stängt ner den andra *mutter*
hoppas ni hittar tebax hit =)
En ny tråd för oss i midsommar! De hade visst stängt ner den andra *mutter*
hoppas ni hittar tebax hit =)
Ida N
Ida N
Tackar...vi ville ha dom rätt enkla.. Men vi har fått mkt beröm för dom..Det är svårt att se där..men papprena är lätt genomskinliga...Jag fick skriva alla 75 för hand...
Vi funderar på att skicka iväg dem i slutet av februari... men vårt bröllop har nog de flesta berörda redan hört om ryktesvägen eftersom att man talar mycket hemma i Norrland (något av en hobby för många :))
Måste fråga om det är någon av er som fixar maten själva och hur ni då löser serveringsfrågan vid middagen?
Hej hopp!
Nu e mina inbjudningar på lådan! Ska bli så kul å hära reaktioerna från de som inte vet om de =D *nervöst*
I morrn ska vi åka och kolla på dukar av nåt slag. Funderade först på pappersdukar, men sen fick jag som förslag att man kunde köpa billiga lakan att ha som dukar. Nån som har nåt förslag? Som inte kostar alltför mycket :P
IDA: Vi ska ha buffe så slipper detta med servering =) Kan du itne hära med några kompisar som ställer upp annars?
Depecha: Hur löser ni det med framdukning av buffé och bortplockning?
Depecha!
Billiga lakan var ett bra förslag. Vissa av dagens engångsdukar ser annars "äkta" ut, men jag vet å andra sidan inte vad de kostar, då kanske till och med lakan av en billigare kvalité är mer ekonomiskt!
Ni som ska ha serveringspersonal...har varit på en del bröllop och fester där man har fixat ungdomar som går restaurang-skola och det kan ju var fyndigt att höra sig för där om de är villiga att ställa upp för en billig penning!
Stoff och Stil har lakansväv väldigt billigt... har beställt en massa meter därifrån. Blev mkt billigare än pappersduk och sen kan man ju sy lakan och örngott av de om man vill.
IdaN: Vi kommer bara att duka fram allting och sen får väl allihop hjälpa till att ta bort haha.. Mamma har lovat att ställa upp. Men vi kommer ju bara vara ca 40 gäster, det är kanske värre om man blir fler.
Men fråga annars kompisar eller yngre syskon till dom. Dom ställer säkert upp för en mindre penning.
Stoff och stil? har de nån hemsida?
Vi har en tjej som ska hjälpa oss...vi kommer oxå att ha buffé
Depecha:
www. stoffochstil .se (ta bort mellanslagen) Kolla på bomullsväv, vi kommer använda oss av tyget med varunr: 510269, dels för att det är billigt men även efter som att färgen ingår i vårt färgtema. Finns ett flertal olika färger att tillgå.
Kram Ida