Nyare februaritråd!!!
Miranda, 20th century fox, Sweetlinda m fl februaribrudar!!!
Vår gamla tråd har uppnått pensionsåldern och stängts! Tar mig därför friheten att starta en ny!
Hoppas att ni hittar hit!
Miranda, 20th century fox, Sweetlinda m fl februaribrudar!!!
Vår gamla tråd har uppnått pensionsåldern och stängts! Tar mig därför friheten att starta en ny!
Hoppas att ni hittar hit!
fox,
oj, nu såg jag precis att du ville ha en avvikande färg... och jag som tipsade om ton i ton *sorry*!
Ja se det snöar, ja se det snöar....
agnelia,
*hi, hi*
ja, jag tänkte faktiskt på dig igår kväll när flingorna började falla! Håller med om att det är mysigt med snön! Bara lite knepigare på vägarna!
Hoppas du hinner njuta av snön innan den försvinner igen!
Miranda!!
Mail på G!
Och ett till!
*skratt* Nu är jag i farten!
:D det är så fint ute!
Igår gick jag till skatteverket och lämnade hindersprövning. En sak mindre att göra! Men inbjudningarna börjar det gå riktigt segt med. Ska försöka göra färdigt framsidorna i alla fall på fredag.
Hur gick det med framsidorna fox?
Hann du med dem?
Här ligger snön kvar, ca 9 minus. Underbart vackert ute!!!
Men min förkylning hänger envist kvar!
framsidorna ja...*suck* de är inte klara ännu. Men det är i alla fall färdigstämplat med snöflingor, nu ska vi klippa ut en stämpel med änglar på och montera med häftkuddar....
fox,
ja inbjudningarna tar minsann mkt längre tid än man tänkt sig... stämplade o embossade tills jag kunde spy på det hela (nästan)Men det var kul när det var klart, och jag har fått många positiva reaktioner, så visst var det värt alltihop!
Agnelia,
här ligger snön oxå kvar - fast i Torekov där vi var i helgen, var det barmark. Fast riktigt kallt och soligt - jättevackert!
Alltid kul me mail från dig Måste dock jobba undan lite (var ledig i tor-fre) innan jag tar itu med amilsvarande!
ha det gott idag allihop!