Nyare februaritråd!!!
Miranda, 20th century fox, Sweetlinda m fl februaribrudar!!!
Vår gamla tråd har uppnått pensionsåldern och stängts! Tar mig därför friheten att starta en ny!
Hoppas att ni hittar hit!
Miranda, 20th century fox, Sweetlinda m fl februaribrudar!!!
Vår gamla tråd har uppnått pensionsåldern och stängts! Tar mig därför friheten att starta en ny!
Hoppas att ni hittar hit!
sessan74,
VÄLKOMMEN!
Alltid bra med lite fler och nya infallsvinklar! Du kan ju börja vara lite nervös tillsammans med oss nu då... läs in dej på tråden så får du lite bakgrundsfakta... eller fråga det du vill veta. Hur långt har du hunnit i förberedelserna?
*gäsp* Så var det måndag igen...
Bakade lussebullar igår kväll!
Så nu har jag nåt gott till eftermiddagsrasten på jobbet!
Annars blev det inte så mycket gjort i helgen, rätt skönt det med!
Ha en bra dag tjejer!!
tack Miranda!
Vi har inte kommit så långt i våra förberdelser, bokat catering frisör fotograf o köpt ringen jo o bokat kyrka!
Idag ska jag skicka inbjudningskort!! Tyvärr kommer vi inte få tag på ngn toastmaster eller värd par ingen som vill...
nåja d blir nog bra ändå!
tack för att jag fick vara med er!!
Hejsan!
I Jönköping har all snö regnat bort... nästa i alla fall. Det är bara slask kvar.
Nåja, det är ju som det brukar! i helgen har vi storstädat lägenheten och tagit fram ljusstakar o stjärnor till fönstren - blev riktigt mysigt när det var klart! Passade oxå på att bjuda svärföräldrarna på adventsfika. Tyvärr regnade gårdagens julskyltning bort vi gick inte ens ut.
Agnelia,
va gott det låter med lussebullar! Ännu så länge har jag nöjt mig med färdigköpta!
Sessan74,
va´kul det blir att höra reaktionerna när folk får sina kort! eller det kanske är officiellt redan? hur många bjuder ni? vad trist att ni inte får tag på någon toastmaster eller liknande... det är ju inte meningen att ni skall hålla i allt sådant själva på er dag...
fox,
stackars er... ni jobbar ju verkligen i motvind... har ni inga vänner som kan gå in o hjälpa er?
Ja d blir spännande att höra! Hi hi...näe jag har frågat ALLA vi känner men ingen har lust så då får vi göra d bästa av situationen!
Kram så länge
Hej hej, går man vara med här? Vi gifter oss den 12 februari och det börjar närma sig. Skickade ut inbjudningarna förra veckan och nu har folk börjat ringa in sina JA! Så nu känns det som om vi verkligen ska gifta oss !!
Vinterstjärna!
Vi har samma datum o jag har inte skickat mina kort äänu! Hjälp är d kanske nog sent snart....
Kram
jaha...nu har jag fått vinterkräksjukan oxå....pest å pina :(
men idag är det i alla fall två månader tills vi gifter oss :)
Fox:
Stackare det är verkligen pest med den sjukan!
Hoppas du mår bättre snart. Tänk på bröllopet
Kram Linda