• agnelia

Nyare februaritråd!!!

Miranda, 20th century fox, Sweetlinda m fl februaribrudar!!!
    Vår gamla tråd har uppnått pensionsåldern och stängts! Tar mig därför friheten att starta en ny!

Hoppas att ni hittar hit!

• Svar på tråden Nyare februaritråd!!!
  • agnelia

God morgon tjejer!

Ledig från jobbet idag men inte från hushållssysslorna!
    Strax dags att gå ner med första tvätten.

• agnelia

Aaaarrrrrhhhhhhhhgggghhhhhhh!!!!!!!!!!

Redigt förbannad på datorn just nu!
    Den stängde av sig själv plötsligt och när jag efter en stund satte på den så var ALLA mina bookmarks/bokmärken borta!!!

Jag som hade så många bra och nyttiga sidor om både det ena och det andra! Några riktiga guldkorn!
    Vet inte hur jag ska hitta alla igen?
    Vissa som man kommer ihåg adressen/namnet på är ju lätta att skriva in igen men de andra...?

Naturligtvis hade jag inte skrivit ner dem på papper...
    Det lär jag ju göra när/om jag hittar dem igen!

• Miranda

agnelia,

stackars dig

ibland räcker inte ens tekniken till...

• agnelia

God morgon Miranda!

Inte lika arg på datorn idag, har väl återfunnit hälften av mina favoritbokmärken nu, googlade i ett par timmar igår!!

Men det är fortfarande irriterande!!

Annars är allt rätt bra!

Håller på att samla ihop lite recept och ska testa lite varianter på chokladtårta så fort jag får lite tid, råd och lust!

• Miranda

Sambon har bokat frockcoat nu - var ju lite velig mellan frockcoat o kostym innan. Mmm, han blir så stilig!

I helgen skall jag få hjälp av min syster att slutföra inbjudningskortframställningen så att vi kan lägga dem på lådan på söndag eller måndag. Vi tänkte även hinna med att göra ett trettiotal gele´ljus till bordsdekoration.
    På söndag har vi våra värdar och toastmadame på middag, för att dra upp riktlinjer för dagen - sååå spännande!

• agnelia

Miranda,
    vad kul att han valde frockcoat! Det är ju så stiligt och jag tror det kommer passa jättebra ihop med din klänning!!

• Sweetlinda

Hej, sitter på jobbet nu, har det för en gångs skull lugnt. Slutar 2130.

Skickade iväg inbjudningskorten i torsdags så de flesta fick dem igår

Iof visste alla om det, känns lite tråkigt nu. hade varit kul om NÅGON blivit överraskad. Ha en bra kväll!!

Kram Linda

• agnelia

Neeeeejjjjjj!!! Inte en gång till!!!!!!!!!
    Datorn stängde av sig själv och...
    ...mina Bookmarks har försvunnit igen!!!
    Nu måste brorsan komma över och titta på datorn innan jag tappar tålamodet med den!!
    *besviken & uppgiven*

• 20th century fox

woaaa...jag har inte ens gjort färdigt korten ännu!!! Och vi som bestämt oss för januari istället! Hur ska detta gå!!!! Har alla skickar redan?

• agnelia

Inte jag...
    Konstigt va?
    Nä, skämt åsido så hade nog jag tänkt skicka ut mina (nästa år) lagom till första advent.

Vilken dag i januari blev det?

Svar på tråden Nyare februaritråd!!!