• agnelia

Nyare februaritråd!!!

Miranda, 20th century fox, Sweetlinda m fl februaribrudar!!!
    Vår gamla tråd har uppnått pensionsåldern och stängts! Tar mig därför friheten att starta en ny!

Hoppas att ni hittar hit!

• Svar på tråden Nyare februaritråd!!!
  • Nanonino

20th century fox

Vet inte vad det kostar i tid och pengar att göra små kronor... men jag har köpt en tiara till min dotter på Glimmer för 149:- ...

• Miranda

Tjejer,
    jag skall inte ha ngn tärna i kyrkan, så det där med tärnklänningar är något jag "slipper" fundera på. Men jag håller med om att någon grå ton, kanske med svag blå brytning kan bli fin - då går de ton i ton med din blivande, men det är ändå inte precis samma färg.

• Miranda

Jag har förresten fortfarande inte hittat skor att ha inomhus! Börjar undra hur det ska bli med den saken! Mina ytterskor är helt perfekta och precis som jag tänkt mig, men inneskorna är ju eg ännu viktigare.
    Vet du Agnelia, om de har några bra skoaffärer i Halmstad? Vi åker nämligen dit över helgen jag o sambon. Blir fixande med festprogram samt fortsätta med de jäkla (ursäkta) servettringarna. Alltså det är verkligen något jag ångrar att jag gav mig in på

• agnelia

Skobutiker i Halmstad, låt mig tänka...
    Det finns/fanns några skobutiker ute vid Eurostop, en hel del i stan...
    Lite vanliga kedjor som Wedins skor, Scorett och Ecco och Bianco...

Ha ha ha... Under de 8-9 månader som jag bodde i Halmstad köpte jag skor 1 gång, på Ica Maxi!?! Ett par grova vinterkängor!

De hade inte så bra affärer med "finskor" för mina fossingar... Då längtade jag verkligen tillbaka till en bra affär här i Västerås!

Men kika in på eniro.se och sök på Skor - Halmstad innan ni ger er iväg dit!

• agnelia

Många servettringar kvar att göra...?
    Bara du inte nyser iväg pärlorna så!

• Miranda

Agnelia, tack för skoinfo!

Ja jag har verkligen hamnat i stiltje när det gäller servettringarna Målet för helgen är 40 st...

Man har det ju inte roligare än man gör sig

Väntar nervöst på att solisten som vi frågat skall lämna besked! Hon belv jätteglad för förfrågan, men skulle kolla upp så att hon inte hade ngt annat då. Hjälp! Tänk om hon inte kan! Då blir det panik i lägret (minst sagt).

wow, idag är det en så vacker dag! Kallt och klarblå himmel! Precis sådant väder som det skall vara den 5/2! Fast då skall marken vara vit oxå

ha det så bra resten av dagen!

• agnelia

Miranda!
    You´ve got mail!

• agnelia

Miranda,
    hur går det med frisörjakten?

• agnelia

God morgon på er februaribrudar och fox!!

Jag är långt ifrån frisk än så det blir inget jobb för mig idag heller. Ska försöka kurera mig de här två dagarna (ledig imorgon) så att jag kan börja min 8-dagarsperiod på fredag.

Ha en trevlig onsdag allesammans!

• Miranda

Agnelia,

det var långdraget! stackars dig! man blir ju sååå seg!

tack för mailen! ska svara så snabbt jag kan har haft en liten mail-svacka nu, har helt enkelt inte hunnit med.

frisörjakten är i gång kan man säga
    jag kan verkligen inte bestämma mig! skall gå och kika in på ett ställe idag, som åtminstone var väldigt trevliga på telefon!

Svar på tråden Nyare februaritråd!!!