Nyare februaritråd!!!
Miranda, 20th century fox, Sweetlinda m fl februaribrudar!!!
Vår gamla tråd har uppnått pensionsåldern och stängts! Tar mig därför friheten att starta en ny!
Hoppas att ni hittar hit!
Miranda, 20th century fox, Sweetlinda m fl februaribrudar!!!
Vår gamla tråd har uppnått pensionsåldern och stängts! Tar mig därför friheten att starta en ny!
Hoppas att ni hittar hit!
Hej på er. Nu har det mesta av ilskan gått bort, nu är det bara besvikelse kvar.
Ska antagligen träffa min pappa idag.*fasar* men vet att jag måste välja antingen kommer han (med henne) eller också kommer han inte alls, och min farmor står på deras sida så hon kanske inte heller kommer nu. Fy f*n vilken släkt man har. Förhoppningsvis kommer min blivande på bröllopet iaf
*Ler* Ja, det är ju huvudsaken!!
För se hur några av mina syskon tar det att deras små och stora barn inte får komma.... Ser inte fram emot det!!
Agnelia:
Visst är det tråkigt att man ska behöva känna så! Fy f*n för självupptagna människor.
Ja, de borde kunna acceptera brudparets önskan om ett litet bröllop!!
tebeve,
välkommen till februaritråden
agnelia,
ja, telefonen/mobilen (sms) gick varma dagen efter. det var skoj! inte så många som räknat med giftemål nu i vinter!
Efter "urladdningen" med att få alla inbjudningar klara (56 st till sist) så har vi inte gjort ngnting gällande bröllopet, men snart får man väl ta nya tag. Än har vi inte spikad solist i kyrkan exempelvis...
Vad jag vet har inte "ryktet börjat gå" ännu gällande bröllopet, på jobbet tror jag inte att ngn vet... men det kommer väl så småningom
Miranda...tack så mycket! :)
Hej, tjejer hur är läget?
Själv jobbar jag..som vanligt
Hej på er!
Jag är ledig!
Men förkyld...
Så helgens planer gick om intet!
Har varit upp i nästan tre timmar snart, svårt att sova när man inte kan andas ordentligt.
Hoppas att ni har en bättre helg än lilla förkylda agnelia! *aaatjjjoooo*
Jag är oxå förkyld
man blir less på det tillsist! inte för att man skall klaga över en förkylning, men jag blev rätt irriterad när jag bara hunnit vara frisk ett par veckor innan den kom tillbax! Blir seeeg o trött!
Nåja, det kan nog bli en bra dag i alla fall! Hoppas det blir så för er oxå!
Förstår hur du känner dig Miranda...
På årets första 5 månader hade jag 4 förkylningar!!
Jag är hemma från jobbet idag, har haft feber från o till sen i lördags.
Men när jag tog tempen nyss var det allt annat än feber - 35,4!?!
Tänkte jag skulle julpyssla lite idag, om jag orkar...
Krya på oss alla sjuklingar!