Nyare februaritråd!!!
Miranda, 20th century fox, Sweetlinda m fl februaribrudar!!!
Vår gamla tråd har uppnått pensionsåldern och stängts! Tar mig därför friheten att starta en ny!
Hoppas att ni hittar hit!
Miranda, 20th century fox, Sweetlinda m fl februaribrudar!!!
Vår gamla tråd har uppnått pensionsåldern och stängts! Tar mig därför friheten att starta en ny!
Hoppas att ni hittar hit!
God morgon på er tjejer!
Flyter planeringen på bra?
Själv har jag 438 dagar kvar...
Hittade en mycket fin bh igår med riktigt låg rygg (perfekt för uringningen i ryggen!) men där tog turen slut!! I den ena storleken så fick jag "fyra bröst" och storleken efter var på tok för stor!!
Skit!! Den var perfekt annars, enkel & snygg, med lite glansig vit kant, utan spets, den syntes inte under klänningen och tittade inte heller fram i rygggens urringning.
Blir galen på att hitta rätt underkläder!!
Får nog ta en tripp till Sthlm och kolla i deras butiker... Kanske man kan hitta nåt där?
Annars är det inte så mycket bröllopsbestyr nu, däremot julpyssel! Härligt med snö!
Vintriga kramar till vinterbrudarna!!
Elo, sitter här och försöker samla tankarna på att planera bröllop. Det är verkligen helt blankt i skallen och svetten bara rinner, precis som om jag satt i en bastu. Fattar inte det här. I morse vaknade jag och kände mig mycket bättre, gick upp med barnen... tänkte jag skulle avlasta sambon lite då jag vart sängliggandes, förutom på ett par timmar, i två dagar nu.... När jag kommer ner och tar tempen så har den inte minsat det minsta.... har fortf 39,5 i feber... varför mår jag då bättre? Borde inte jag typ vara däckad, 3e dagen med 39-40 gr feber?
F-n Jag som skulle måtta upp för klänningen i morgon.... suck! Nu måste jag skjuta på det igen........ Hoppas hon hinner sy min klänning... nu är jag liksom typ ganska trött på att vara sjuk, eller få förhinder pga sjuka barn....
agnelia...
typiskt! kan inte affären beställa hem din storlek!? eller ta fram ngt liknande? de har ju tid på sig om man säger så
Hur e de annars? piggat på dig? brukar alltid göra julkorten själv, men i år blir det nog inte så... har nog med bröllopspyssel! men, vi får väl se!
nanonino,
det där låter inte alls bra... med så hög feber så länge skulle jag nog fixa en läkartid. När man ringer tycker jag alltid de säger att "återkom när du har hög feber längre tid än ett par dagar". Men vad vet jag... hoppas sweetlinda tittar in, hon är ju sjuksköterska
Trist att du missar tiden hos sömmerkskan! Det är ju en rolig sak som man ser fram emot... men jag skulle göra som du - vänta tills jag mådde bättre! Inte kul att göra ngt sådant när man inte mår bra!
Krya på dig!
efter fyra dagars feber som vuxen så ska man beställa läkartid...
Hej på er!
nanoniono: Sök läkare med en gång! Du är antagligen mycket uttorkad. Det som du beskrev att du kände dig bättre, det kan bli så när febern är så hög, man blir så att säga "hög" på den
Krya på dig, och prova inte klänning förrän du är frisk. Du kommer inte att känna dig fin i någonting när du är så dålig.
Kram
Hur går det för er andra då? Usch börjar få lite nerver nu
Idag ska vi till cateringfirman/festlokalen och prata med dem igen. Igår gjorde jag provuppsättning och har äntligen hittat hur jag vill ha det!
Mitt bekymmer nu är festen..Har ni gjort upp några lekar eller andra typer av roliga grejer? Jag tycker att det är så svårt att hitta på kul saker åt sig själv, förstår ni vad jag menar då?
Och sedan musiken..dj, liveband eller ngt annat alternativ? Hur gör ni?
Jaa, har en massa funderingar.
Miranda, har du hittat någon frisör ännu?
Kramar Linda
sweetlinda,
ja, jag har hittat en frisör nu! känns jättebra verkligen. skall göra provuppsättning den 27/12 kl 10! i motsats till den förra så sa hon att mina tankar om frisyr skulle gå bra att genomföra!
Vad gäller festen, så har vi med varm hand lämnat över den till våra värdar. ev är vi med och fixar någon liten grej, men annars är det upp till gästerna att stå för den underhållning de känner för. Det är ju en fest för oss, inte för gästerna... hade stora planer tidigare, men har fått släppa den delen - kan ju inte ha superkoll på allt. Och om det nu är så att gästerna inte vill bidraga, så tror jag att det kan bli en trevlig middag ändå, som slutar i rimlig tid (vi ska ej ha dans).
Hur ska du ha håret nu då *nyfiken*!?
Miranda:
Det lät väldigt klokt tycker jag..festen ä'r för er, det stämmer ju. Vi har inget värdpar, kanske skulle haft det
Vad kul att du hittat en frisör. HUr har du tänkt att ha håret?
Det är svårt att beskriva min frisyr. Men jag gör ett försök:
Mycket lugg (sned) som hänger fram. Överhåret uppsatt, med lite höjd, tiara, på vilket sätt överhåret skall se ut har vi inte riktigt bestämt med antagligen lite slarvigt uppsatta sk loops. Resten av håret lockigt a la hollywood som ligger fram över axeln, alltså det hänger inte bak på ryggen. Svårt att förklara
Lycka till! Kram Linda
vårt bröllop är ett endaste kaos...vette sjutton hur detta ska gå att lösa sig :D
men hoppas att det går...
mamma och pappa är båda sjukskrivna nu så jag vet inte hur de ska orka. Jag orkar inte hur mycket som helst känner jag och min killes familj verkar inte va så pigga på å hjälpa till...:(
Det blir till å sänka förväntningarna istället.
hej
jag eller vi heter d kanske gifter oss den 12 feb. undrar om jag får vara med er? Kram