Nyare februaritråd!!!
Miranda, 20th century fox, Sweetlinda m fl februaribrudar!!!
Vår gamla tråd har uppnått pensionsåldern och stängts! Tar mig därför friheten att starta en ny!
Hoppas att ni hittar hit!
Miranda, 20th century fox, Sweetlinda m fl februaribrudar!!!
Vår gamla tråd har uppnått pensionsåldern och stängts! Tar mig därför friheten att starta en ny!
Hoppas att ni hittar hit!
Morrn, morrn!
Jag satt o sydde ihop de sista korten igår kväll, så nu ligger de i väskan här bredvid mig och väntar. Har ej skrivit dit adresserna ännu, så vi får se om jag kan lägga på dem senare i em/kväll! Det var en riktig lättnad när det sista kortet var klart! Skulle bara fattas att jag klantade mig nu och skrev fel adress eller något så att jag får göra om...
I går hade vi oxå träff med vårt värdpar och toastmadame. De är underbara! Känns tryggt att lämna över festansvaret till dem! Vi har bestämt att samarbeta om festhäftet nu. Vi gör pyssel och sångdelen, och de fixar lite intervjuer med oss och våra föräldrar. Min bror sammanställer häftet, så vi kommer att se resultatet först på festen! Känns som en bra deal!
Tänkte så mkt på bröllopet inatt så jag kunde inte sova
29 januari...så det är nästan februari det, en månad tidigare än vad vi tänkt från början. Perfekt!
Hej och godmorgon!
Posten kom nyss, och vi fick nu intyget om hindersprövningen.
Vi fick gifta oss
"Äktenskap kan ingås mellan nedanstående personer"
Ha en bra dag//Kram
sweelinda - hur lång tid tar det att få från att man lämnat in det? Jag har precis skrivit ut blanketten från nätet:D
20:th century fox
Jag tror att jag skickade in det i början av förra veckan. Så ca en vecka tog det.
Linda
Idag lägger jag korten på lådan
Fy idag mår jag inte alls bra..Läs mitt inlägg " så arg..och ledsen" under relationer så förstår ni..
Hoppas att ni slipper detta problem
tat lugnt...vänta ut eländet bara...blir nog bra i slutändan! *kram*
Miranda,
har du fått några reaktioner på inbjudningarna än?
Sweetlinda,
hemskt det du råkade ut för! Hoppas att det ordnar upp sig i slutändan. Kram!
jag gifter mig den 19 februari så jag e ju oxå en februaribrud då... skoj!