• agnelia

Nyare februaritråd!!!

Miranda, 20th century fox, Sweetlinda m fl februaribrudar!!!
    Vår gamla tråd har uppnått pensionsåldern och stängts! Tar mig därför friheten att starta en ny!

Hoppas att ni hittar hit!

• Svar på tråden Nyare februaritråd!!!
  • Miranda

Sweetlinda,

när jag såg bilden på klänningen så kände jag igen den du måste ha skickat en bild ngn gång tidigare eller något!

I vilket fall som helst så tycker jag att den är jättevacker! Fint med ett maffigt släp! Kommer bli en vacker vinterbrud!

Vad har du valt för musik nu då?

Det kommer säkert att ordna sig med korten! men jag förstår att du blev besviken. Schabloner är inte lätt att använda. öva mycket på "billigt" papper först Kanske kan du annars stämpla snöfligor istället. Har sett fina stämplar hos Akademibokhandeln och Panduro.
    Hoppas det ordnar sig!

• Sweetlinda

Miranda:

Ja, kanske har skickat den förut, är ju så i extas så jag vet inte vad jag gör

Vi valde A trumpet voluntary som ingångsmusik och Birka låten när vi går ut. Solisten kommer sjunga You´re still the one m Shania Twain och Öppna din dörr.

Är egentligen lite osäker på låtvalet men var tvugna att bestämma oss nu. Har ni bestämt er än?

Kram

• Sweetlinda

Miranda har du bestämt hur du ska ha håret? det är mitt stora bekymmer just nu, uppsatt eller utslättp, slöja eller ej..svårt!

• Miranda

Sweetlinda,

musiken har vi ej bestämt helt och hållet ännu, men jag tror iaf att vi ska ha "För alltid" med S. Lövgren. Ingångsmusik blir nog traditionell, men sedan är det svårt... Vi funderar oxå på "from this moment" med S: Twain, trots att den är vanlig så är den ju väldigt passande! Vilken är den Twain-låten som ni skall ha? Hur går texten? Kan man ladda hem den från nätet tro?

Frisyren är ej bestämd! Mitt önskemål är att ha hellång slöja som tas av efter vigseln. är fortfarande på jakt efter en frisör som jag känner förtroende för. Har bokat in tid hos en tjej, men det börjar kännas lite "sådär". Svårt när man inte bor där man skall gifta sig!

• Miranda

Jag har ofta utsläppt hår, så jag vill gärna ha uppsatt nu! Lite hår kommer dock att hänga ner i slingor, för att mjuka upp intrycket. Vill ha tiara oxå, har bara lite beslutsångest för vilken jag skall välja! Skulle vara SÅÅÅ mycket enklare om jag hade en frisör att prata med som är med på noterna

• Sweetlinda

Låten går så här:

Looks like we made it
    Look how far we?ve come my baby
    We mighta took the long way
    We knew we?d get there someday

Bridge:
    They said, ?i bet they?ll never make it?
    But just look at us holding on
    We?re still together still going strong

Chorus:
    (you?re still the one)
    You?re still the one I run to
    The one that I belong to
    You?re still the one I want for life
    (you?re still the one)
    You?re still the one that I love
    The only one I dream of
    You?re still the one I kiss good night

Ain?t nothin? better
    We beat the odds together
    I?m glad we didn?t listen
    Look at what we would be missin?

(bridge)
    (chorus)
    (chorus)

I?m so glad we made it
    Look how far we?ve come my baby

Du känner säkert igen den när du hör den.

From this moment on är jättefin text på . Spelar väl ingen roll om den är vanlig, om ni gillar den så ska ni ha den tycker jag. För alltid har jag nog inte hört.

Ang frisör så är det jätteviktigt att man känner förtroende för den personen. Jag har sådan tur att min frisör har blivit en god vän till mig, så jag känner mig trygg i hennes händer..

Lycka till!!

• Miranda

Tack sweetlinda!

Nu "ser" jag ju vilken låt det är! Jättefin och passande på bröllop!

• Sweetlinda

Vad kul att du tycker det!

Öppna din dörr- vad tycker du om den? Det är den som jag är lite osäker på. Vill ha en svensk låt. En sådan där som man blir riktigt rörd av..förstår du mig? Varför kan jag aldrig bestämma mig? *S*

• Miranda

Jag fullkomligt älskar Tommy Nilssons låtar! Jättebra val! Det uppskattas säkert (framförallt av den äldre dalen av besökarna) att ni väljer ngt svenskt oxå. Vi har tänkt så i alla fall.

Vår solist kommer förmodligen även sljunga en variant av välsignelsen, istället för att prästen läser den. Den är såååå fin!

• Sweetlinda

vad fint!
    Ja, vi kände att vi ville ha en på engelska och en på svenska.

Svar på tråden Nyare februaritråd!!!