Nyare februaritråd!!!
Miranda, 20th century fox, Sweetlinda m fl februaribrudar!!!
Vår gamla tråd har uppnått pensionsåldern och stängts! Tar mig därför friheten att starta en ny!
Hoppas att ni hittar hit!
Miranda, 20th century fox, Sweetlinda m fl februaribrudar!!!
Vår gamla tråd har uppnått pensionsåldern och stängts! Tar mig därför friheten att starta en ny!
Hoppas att ni hittar hit!
Har ni några planer på barn Miranda? För ni hade inga än eller?
behöver inte svara om du tycker det är för personligt. Bara jag som är nyfiken
Det är inte lätt att välja låtar. Vi kommer nog att ha en på svenska och en på engelska med tanke på att det kommer några engelska gäster. Det kanske kommer några tyska gäster också, men de har alla läst svenska så de får klara sig. "From this moment on" är jättevacker. De andra ni har pratat om nu har jag inte å bra koll på.
Vi kom på hur vi ska få de att förstå vad som händer också. De får ett programm med alla texter på sitt eget språk. Få se om prästen känner för att säga nåt ord (typ välkommenbiten) på engelska också, annars är det ju ett svenskt bröllop och det ska vara på svenska.
Våra inbjudningskort är fortfarande inte klara (hallå, vem stal helgen?), men jag ska försöka hinna bygga lite ikväll...
Sjungna välsigneler tänkte jag säga nåt om. Min kör har sjöng en fin välsignelse på gudstjänsten i söndags. Jag kan leta fram vem som gjort den när jag kommer hem om nån är intresserad.
cinnamon,
jag har skaffat noter på den "välsignelsen" som Oslo Gospel Choir sjunger på nån gammal skiva. Tycker den är jättevacker! Blir ändå nyfiken på vilken variant du har hört! Tar tacksamt emot upplysningar!
Vi har gäster från tyskland, så vissa delar kommer att översättas. Inte själva vigselakten dock, utan mer välkomsthälsning samt instruktioner om vad som skall hända härnäst (under festen).
sweetlinda,
Fråga på du bara Vad gäller barn så är det inget vi planerar just nu, men vi längtar mycket efter barn båda två. Måste komma rätt i livet oxå så att säga! Vill gärna vara gifta ett tag och hinna rå om varandra litegrann innan familjen (föhoppningsvis) utökas!
God morgon tjejer!!
Kunde inte somna om, hade inte behövt gå upp så här tidigt idag...
Har en löjligt kort dag idag, 7-11.30!
Fast å andra sidan har jag fullt upp med att tvätta o städa när jag kommer hem...
Sweetlinda,
klänningen var verkligen tjusig!!
Fick du leta länge/prova många innan du hittade "din" klänning?
Jag provade x antal klänningar i tre olika butiker men fastnade redan från första stund för den första klänningen jag provade! Förälskade mig i den, tyget, modellen, halslinningen, ja allt!!!
Ha en trevlig onsdag tjejer!!
Tack Agnelia
Jag visste precis hur jag ville att klänningen skulle se ut. Jag letade och letade men hittade ingen som var perfekt. Bestämde tillsammans med affären att hon skulle sy om en klänning där så att den blev som jag ville. Kändes lite olustigt eftersom man inte vet hur resultatet blir. MEN så gick jag till ett annat stäle bara för att titta och där var den!!!
Igår var vi och prövade ut frockcoat till Johan. Han blev så snygg
Ha det bra!!
Sweetlinda,
Vad skall din sambo ha för färger på sig? skall han ha väst/fluga/plastrong eller vad?
"Vi" har oxå varit och provat kläder (rättare sagt sambon har provat o jag har tittat) Hittade en jätterläcker väst i silvermönster och en silverplastrong. Han som är så mörk passade jättebra i det! Dock har han inte bestämt sig för frockcoat eller kostym. Kommer att gå dit och prova imorgon igen och se vilket som känns bäst!
agnelia,
"länge" sedan jag såg dig här
Hoppas att allt är bra! Typ just nu slutar din arbetsdag. Fast, som du säger så finns det ju alltid en massa jobb att göra hemma oxå, så det är svårt att vara riktigt ledig!
Jag hade jättekul på BT-träffen. Vi var "bara" tre personer, men då hann man å andra sidan prata mycket med var o en! Hoppas att det snart blir en till
Agnelia,
Han valde en mörk grå frockcoat, med lite mönster i, till det en silvrig plastrong. Jättefint!!
Förlåt det var ju Miranda som frågade