Nyare februaritråd!!!
Miranda, 20th century fox, Sweetlinda m fl februaribrudar!!!
Vår gamla tråd har uppnått pensionsåldern och stängts! Tar mig därför friheten att starta en ny!
Hoppas att ni hittar hit!
Miranda, 20th century fox, Sweetlinda m fl februaribrudar!!!
Vår gamla tråd har uppnått pensionsåldern och stängts! Tar mig därför friheten att starta en ny!
Hoppas att ni hittar hit!
:( nu ska ni minsann få höra mina problem....
min killes föräldrar vill inte att vi ska gifta oss....och eftersom vi inte vill trampa någon på tårna och hoppas att de ska ändra uppfattning så ligger vi lågt med planeringen vilket gör mig jättestressad eftersom vi inte kommer hinna om vi sätter igång ordentligt nu.
Och så känns det så dummt att planera allt bakom ryggen på dem....*suck*
fox,
Fy vad jobbigt för er!!!
Men varför vill de inte att ni ska gifta er?
Vill de att ni ska vänta med det eller vill de att ni inte ska gifta er alls?
Förlåt om jag lägger mig i...
Hoppas att de ändrar uppfattning, snart!!
Kram!!
fox,
är det här "nytt" eller har de varit emot det hela tiden?
Stackars er! man kan ju bli arg för mindre eller kanske framförallt ledsen...
Berätta mer om du vill...
stor kram!
nej, det är nytt, i alla fall för mig,och jag har inte riktigt fattat varför. Men jag orkar inte låta detta försöra för oss, men det är klart att min kille är ledsen.
Och nu kommer vi inte kunna vara på den lokal vi hade tänkt så nu måste jag börja om med middagsplaneringen helt. Antagligen så måste vi fixa cateringfirma och en billigare lokal för att komma undan billigare.
Du menar att de sagt att de skulle bidraga med pengar som de inte gör nu då eller?
Jag fattar ingenting! Förstår att du/ni är ledsna och upprörda!
Bra inställning dock att inte låta deras åsikter gå ut över era planer, men ibland är det bara för jobbigt att vara "tuff" utåt. Jag känner verligen med er!
ja, jag orkar inte bry mig om småaktighet. Det gör inte saken bättre om man blir irriterad. Får fundera på färgen på tärnornas klänningar istället*asg*
Vad ska era tärnor ha för färg på klänningarna?
Rätt tänkt fox!!!!
Ang tärnklänningen...
Det blir en lite halvmatt frostblå färg.
Inte för att vi har det som temafärg eller så. Bara för att det är min lilla (då nästan 14 år) tärnas favoritfärg och hon klär väldigt bra i den färgen! Sen passar det bra in på ett vinterbröllop, men det är bara en bonus!
Det blir en enkel empireskuren, ganska "rak" klänning med korta ärmar. Ringningen får hon bestämma själv... (Hon har ett s k smultronmärke vid nyckelbenet som jag inte vet om hon vill ev dölja.)
Hoppas att du får tag på bra lokal och catering!! Det är som sagt tur att vi inte gifter oss under högsäsongen! Då hade sådana här problem varit mycket mycket svårare att finna en lösning på!
*Ler* Din/dina tärnor då? Vad har du funderat på för färger?
Är du klar med kronorna?
kronorna nej, suck, men jag tänkte testa dem först på en unge innan jag gör fler för funkar det inte så är det lite jobbigt att ha fem styckern :D
ja, jag velar hela tiden om tärnklänningarna. Min killes kostym är ju duvblå så det måste vara något som passar med det....förslag?
Kanske lite matt silver/grå.
Eller lite svagt lila åt det grå hållet... Om du förstår vad jag menar?
ja...jag funderar på att man vill ha något som aviker ganska mycket fast ändå passar ihop...vette sjutton alltså....får se vad man hittar...