• agnelia

Nyare februaritråd!!!

Miranda, 20th century fox, Sweetlinda m fl februaribrudar!!!
    Vår gamla tråd har uppnått pensionsåldern och stängts! Tar mig därför friheten att starta en ny!

Hoppas att ni hittar hit!

• Svar på tråden Nyare februaritråd!!!
  • Cinnamon

Nog kan jag ordna en bild när väl inbjudningarna blir klara.

Cinso: Det var en skojsig idé. Hur funkar sånna brev i posten? Håller toapappersrullen så att inte inbjudan kommer fram helt knölad? (Hoppas jag inte gör dig orolig nu).

Hårsmycken har jag också problem med nu. Min svärmor har en virkad brudkrona som är jättefin, men den har gulnat lite med åren... Någon som vet om man kan får den fin igen. Längst upp är det gultråd.

Jag missade BT-träffen som var häruppe, men de andra verkar ha haft trevlig och det får nog du också Miranda.

• Miranda

cinso,

inbjudningarna låter jäätefina - kul med något annorlunda! jag hade stora planer för mina kort, men har fått "tagga ner" lite Skulle bli för mkt! Nu gör jag dem ganska klassiska, men ändå arbetade.

Vad är det för skor du har köpt? Jag är lite osäker på skorna. Vill ha ett par ute o ett par inne.

silvertrådar i frisyren har jag oxå funderat på! nu är det dock först o främst läge att hitta en frisör som jag känner 100 procent för. har en, men hon verkar inte kunna/vilja göra mitt hår som jag vill, så jag skall gå på frisörjakt i veckan

*ha, ha* känner igen det där med bild av hur man skall se ut som brud... med en hård DUNS hamnar man på marken igen o inser att förhoppningarna nog var lite väl stora...

• Cinso

cinnamon,

Jo, den tanken med rullarna har slagit mig oxå... men jag är ändå fullt övertygad om att innehållet kommer att hålla iaf. (hoppas jag) De kommer vara fina när jag skickar ut dem iaf... hehehe... och det är ju sista gången jag ser dem... hahaha....

Går det att lirka bort guldtråden? Eller sitter den fast? Kanske en kemtvätt eller något kan göra ngt åt den...

Miranda
    Oj, du ska bara veta hur mycket pysselhelger jag kommer att ha framöver. Jag vill ju liksom ha det mesta gjort själv. Jag älskar att dekorera och baka osv, men är tvungen att leja bort de sakerna då det inte hinns med så mycket dagen det.

Skorna är från skostjärnan. Svarta "matta". Heltäckande vid tårna och sedan ett band i strass som går upp mot vristen. Enkla, men jättefina. Hoppas jag hinner gå in dem så de blir sköna inne skor oxå

Sussie L inne på salong Mir inne i gamlastan är jätteduktig. Jag har fullt förtroende för henne, kan itne hon, klipper jag mig inte

• agnelia

Fox,
    har du hittat både inne och uteskor nu?

Ja, en månad innan (minst) lär man nog börja gå in skorna...

Själv fortsätter jag mitt skoletande...

• Cinso

Fyi, har bytt nick. en vän till mig ska gifta sig... och vi ska ha hemligt...
    Bara så ni känner igen mig.
    Fd Cinso

• Nanonino

gick inge bra duh..... testare igen
    fd cinso

• Nanonino

God morgon alla glada!
    Nu ska jag åka till jobbet, lillkillen är krasslig och jag skulle helst vilja vara hemma med honom.... ena stunden jättehänging, men röjer som 17 resten av dagen. Då ser man inte en skymt av att han skulle vara dålig.
    Jag gillar inte förkylningar, så svårt att veta... orkar de eller inte? Snoret rinner inte på honom, men han är hes och har hosta.... stackars liten. Men vart i från kommer orken....

• Miranda

Nu har jag köpt ytterskor! Det blev ett par sådana (ungefär) som du visade bild på agnelia, fast inte lika höga i skaftet. Varma verkar de vara i alla fall! Provade oxå ett par jättefina vita skor med spetsig tå och rem bak. De kostade 450:- Satt rätt så bra på foten, men jag är inte van att gå i högklackat! Funderar på om jag ska slå till eller inte. Hinner väl gå in dem om jag köper dem nu. Dessutom är det ju jättesvårt att hitta vita skor för inomhusbruk just nu!

• Sweetlinda

Hej, och godmorgon!

Är så besviken: Jag skulle ju göra schabloner på framsidan av korten förställande snöflingor. Gissa om det blev fult! Kladdigt och för mycket på vissa ställen m färg och för lite på andra. Fy vad besviken jag blir. Nu måste jag tänka om..en pysslig väninna kommer hit ikväll, får se om hon kan hjälpa mig.

Det har inte bara hänt tråkiga saker, hämtade ringen i fredags. Den var så otrooligt fin!! Var lite nervös att de kanske inte förstod hur jag ville ha den, men det gkorde de.

Var även hos kantorn och valde in/utgångs musik, och hade med vår solist så de fick prata lite också. Nu är det inte långt kvar.

Miranda och Agnelia vad tyckte ni om klänningen?

Kram Linda ( långrandig idag )

Svar på tråden Nyare februaritråd!!!