• agnelia

Nyare februaritråd!!!

Miranda, 20th century fox, Sweetlinda m fl februaribrudar!!!
    Vår gamla tråd har uppnått pensionsåldern och stängts! Tar mig därför friheten att starta en ny!

Hoppas att ni hittar hit!

• Svar på tråden Nyare februaritråd!!!
  • sessan74

Idag har äntligen min blivande make köpt sej en frackcoat! Typiskt han att vänta så här länge Barnen har fått sina klänningar o ja allt börjar bli klart nu *pirrigt*

• Miranda

ja, nu börjar ju det mesta reda upp sig även för oss! har som mål att prata med alla "inblandade" innan jul. Idag har jag exempelvis haft ett långt samtal med kantorn som skall spela i kyrkan. Kändes jättebra. jag känner honom lite sedan innan och det är ju alltid tryggt. Det vi är osäkra på är utgångsmusiken. Skulle vilja ha något speciellt - kanske filmmusik. Vad skall ni andra ha som utgång/ingång?

• Sweetlinda

Hej!

Miranda: Vi ska ha A trumpet voluntary som ingång, och Birkalåten som utgång.

Nu är det inte långt kvar, ska bli så kul att se alla bilder från er efteråt!

Fick biljetterna till thailand idag wee!!

• Miranda

Vi har oxå fått biljetterna till resan! OCH betalt alltihop! ser verkligen fram emot att komma bort... vi åker om exakt två månader!

På lördag skall jag prova klänningen för sista gången - helst med skor, som jag ännu inte har men jag får väl gissa mig till vilken klackhöjd det kan tänkas bli! På söndag skall jag och sambon ut och hälsa på kusken som skall köra oss med häst o släde på bröllopsdagen. Skall bli spännande att se vad han har för hästar o vagnar. Bara det inte är kallare än 15 minus - då går planen i stöpet...

• Sweetlinda

Miranda:

Ni åker onsdagen efter?
    Vi åker på tisdagen kl 1220!

Undar om jag har glömt något...det känns så. Men har tittat på min checklista, kan inte hitta något. Hur går det med blommor, hittat någon bukett ännu?

Kram linda

• 20th century fox

igår fick jag veta av mamma att restaurangskolan vi skulle köpa catering ifrån inte vill åta sig uppdraget eftersom det är så tidigt på terminen. :( Nu måste vi leta ny catering....*suck*

• Sweetlinda

Fox.
    Vad tråkigt när du var inställd på detta. Vilket datum blev det nu då? *glömsk*

• Sweetlinda

Ok. Men det löser sig ska du se. Fast man blir ju helt tokig när något inte går som man tänkt sig gällande bröllopet

Lycka till!

• 20th century fox

he,he, det löser sig fortare än man tror. Nu ska faster, farmor ,mamma och moster fixa allt säger de. "Jag ska bara säga JA"
    Ibland e släktingar vääääldigt trevliga att ha.:D

Svar på tråden Nyare februaritråd!!!