• agnelia

Nyare februaritråd!!!

Miranda, 20th century fox, Sweetlinda m fl februaribrudar!!!
    Vår gamla tråd har uppnått pensionsåldern och stängts! Tar mig därför friheten att starta en ny!

Hoppas att ni hittar hit!

• Svar på tråden Nyare februaritråd!!!
  • Sweetlinda

ja eller hur
    Är allt färdigt annars eller?

• 20th century fox

nepp....inte direkt. Men det mesta är under kontroll känns det som. Klänningen är inte färdig men sömmerskan håller i alla fall på och syr så det är inga problem, frisör, fotograf är fixad. Det som egentligen är kvar är att köpa dekorationer och belysning till mottagningen.

• agnelia

Miranda,
    jag såg att det fanns stora tomtebloss (ca 30 cm?) på Coop Forum. Inte den jättestora varianten som jag berättade om tidigare men ett mellanting.

Ditt mail är snart på väg... Har haft rätt fullt upp på sistone.

Ha en underbar onsdag allihopa!!!
    Nio dagar kvar till julafton...

• Miranda

agnelia,

tack

Jag har förstått att du varit lite upptagen, annars brukar du ju vara här inne oooofta

Igår handlade jag i princip alla julklappar! Skönt att slippa trängas med alla andra desperata människor på lördag!

Jag har oxå gjort sista provningen på klänningen, och köpt tiara. Det händer grejer med andra ord! Skall försöka lägga in lite foton i mitt album snart!

Ha det gott - o hoppas att det kommer lite mer snö snart!

• Miranda

fox,

är du nöjd med klänningen "so far"? Visst är det lyxigt att sy upp en klänning som sitter som gjuten på "bara mig"!?

Skönt att höra att det mesta börjar falla på plats, och att folk insåg att de ville och beövde hjälpa er!

Kram

• mrsbasse

Hej hej tjejer!

Har läst lite i tråden om allihop o det verkar bli sååå bra för alla.. Vilka bröllop!

Har ju precis bytt till februaribröllop från valborg! Så det har vart lite o göra på sistonde. Men inbjudningarna e ute o lite smått o gott e klart! Skönt!

Har dock ett liiitet problem. Vi hade bokat resa till egypten i början av maj.. 30 grader där då. I februari är det typ 20. Vi skulle verkligen vilja hitta ett billigt resmål (10-15000) som det är varmt o vara i... Vart ska ni alla åka på bröllopsresa o hur har ni bokat den?

Kram kram!

• 20th century fox

miranda - jo, det känndes som en bra början. Hon verkar ha koll på vad man passar i och så och kommer med förslag och synpunkter. Hoppas det hinner bli färdigt bara.

• Miranda

mrsbasse,

Vi åker till Egypten 2 veckor den 10 februari. Temperaturen brukar ligga runt 25 grader då, vilket vi tycker är lagom, eftersom vi förutom att sola och bada, även orka se på lite kulturella grejer - det orkar man ju inte om det är för varmt!

Dominikanska republiken är fin, och inte så värst dyrt, men har ingen koll på hur varmt det är där i maj... Maj är ju annars en perfekt månad för att åka till italien eller liknande - men det beror på vilken sorts semester ni vill ha

• Miranda

Det är knappt man hinner hänga här inne längre, julstök och bröllopsfix i en salig röra... skrev en lista tillsammans med sambon igår på vad som är kvar att fixa - det blev två och en halv spalt... gulp Äntligen blev det lite fart på sambon som mest ojat sig över att jag är "så stressad" inför bröllopet! Nu är vi två

Svar på tråden Nyare februaritråd!!!