• Paulaa

Septemberbrudar 2005 var är ni?

HALOJ!
    Har inte sett till något forum för septemberbrudar 2005 så jag hänger med höst2005 och augusti eftersom det var då vi täntke slå till först.
    vore dock kul även att ha kontakt med andra septemberbrudar både från stockholm (som mig) och andra ställen
    hej så länge :)

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 var är ni?
  • Titrania

Hm, vi verkar vara en del som inte har vårt "på det torra" vad det gäller pengafrågan iaf... Har inte heller fast jobb (eller jo, ett kvällsjobb på 8h/vecka...) och sambon vet inte hur länge han har kvar sin anställning då två butiker ska slås ihop.. men men. Med underbara föräldrar löser sig förhoppningsvis allt! ;)

• Paulaa

Hej brudar hur går det för er?
    ni som har lite trassel med jobb jag hoppas verkligen det ordnar sej för er och att ni får era bröllop med era drömmänn!
    angående musik så ska vi ha ett band i början av kvällen och sen ev DJ resten av festen.
    har ni tänkt nåtning på inbjudningkort? har jag frågat det redan kanske till omed?
    kram på er

• Fru Larsson

Hej alla!

Lite sent kastar jag mig in i den här tråden. Det enda jag har bokat är kyrka!

Vi gifter oss den 3 september 05.

Jag har inte läst alla delar i tråden men för er som fått det knepigt ekonomisk hoppas jag det ordnar sig. Vi kommer ha ett lågbudget-bröllop, vad nu det innebär, har inte räknat ordentligt på det än, men vi har rätt ont om pengar och är vana att vända och vrida på kronorna. Göra mycket själv och inte göra allt så "överdådigt", sminka sig själv, ha en solitär blomma istället för brudbukett.... Billig lokal kanske....

• Noiva

Paulaa:

funderade ett tag rätt mycket inbjudan men tröttnade.
    Det enda jag vet att färgtema är mörkrött, champagnefärg och lite guld. Detta kommer att återspeglas även i inbjudan :)
    Vet att jag vill ha ett band (vet ej färgen än) på något sätt med inbjudan.
    Skall träffa i slutet av nov en kompis som skall hjälpa mig lite. Jag hoppas på att han hjälper mig men jag måste ju ändå ha lite uppslag tills dess.

• moonbeam

Hej Fru larsson,
    Vad kul den 3 september 05, precis som jag själv!

Nyfiken, vilken kyrka har du bokat?

Vilken typ av lokal vill ni ha?
    Eller ska ni vara hemma hos ngn?

• Paulaa

nOIVIA, tänkter du göra inbjudningarna själv ? det ska jag men jag kommer ingenvart heller just nu.. vet bara att jag vill att det ska vara vitt vitt.. hihi

välkomnna hit fru larsson och moonbeam, i vilken stad bor ni?
    jag är från stockholm

• Titrania

Usch, all planering har nästan avstannat på denna sidan skärmen... Det mesta som ska ha gjorts såhär långt i förväg är ju i princip klart! 10½ månad kvar nu... AAAALLDELES för lång tid! ;)

• RosaEsposa

Titrania, ha ha ha jag känner precis likadant. Men sen kommer nog tiden rusa iväg utan att vi märker något...

• Titrania

Heh, den kommer nog göra det ja.. -ler-

• Noiva

Paulaa:

kommer också att göra dem själv men mest på grund av att det är billigast

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 var är ni?