• Paulaa

Septemberbrudar 2005 var är ni?

HALOJ!
    Har inte sett till något forum för septemberbrudar 2005 så jag hänger med höst2005 och augusti eftersom det var då vi täntke slå till först.
    vore dock kul även att ha kontakt med andra septemberbrudar både från stockholm (som mig) och andra ställen
    hej så länge :)

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 var är ni?
  • mias2004

Här är en till som ska gifta sig i september. Har fortfarande inte bestämt oss för om det ska bli 3 eller 10 september. Ska åka & kika på kyrka veckan som kommer.
    Åh nu vill vi verkligen hitta en kykra som vi tycker om för att sedan boka datum. När väl kyrkan är bokad blir det nog liksom mer verkligt att vi faktiskt SKA gifta oss. Längtar!!!!!

• Fru Larsson

Paulaa, vi gifter oss den 3 september!

Hej Mias2004! Det var samma för mig, kändes så overkligt innan någonting var bokat. Det enda vi bokat är kyrka, allt annat är bara ett virrvarr av tankar och ideer än så länge!

Provade faktiskt några brudklänningar på Debenhams i torsdags. Kul! Men jag hittade inte något jag föll för och dessutom ska jag nog låta sy upp klänning men det är ju alltid bra att se vilka modeller man passar i.

• Titrania

Den tionde här. Kul Paulaa, ni gifter er på min sambos födelsedag! ;)

En liten fundering bara, har säkert varit uppe förr *kasst minne*, men hur kom ni fram till era datum?

• RosaEsposa

Vi gifter oss den 17 sept!

Paulaa, ni gifter er på min m2bs födelsedag..

• Paulaa

Mias20004 hej! va kul att vi blir fler h'r inne :)
    Titrania: vi hade tänkt augusti först men stället vi ville boka var fullbokat och jag gillar hösten oxå så då tog vi första bästa lördag så det var mest slump att det blev den dagen! kul att era sambosar fyller år samma dag , både titranias och Rosaesposas!

• Fru Larsson

Datumet (3 sept) kom vi fram till för att vi tyckte augusti var en bra månad men vi hade fullt upp i början av augusti och i slutet av augusti har jag mens och jag blir så himla påverkad av hormoner osv så det vill jag undvika..........

• Miastra

Hej allesammans!

Här är f.d Mia2004. Kom på att min signatur var ganska galen. Jag gifter mig ju NÄSTA år och kommer väl antagligen att hänga här inne en hel del under det kommande året så varför heta 2004....

Anledningen till att vi valde just september är att det är en månad som oftast är så himla fin. Agusti brukar ju vara så väldans varm och i oktober är det minst sagt fullt upp på jobbet. Dessutom har jag tänkt att ha festen på jobbet och i oktober är det svårt att få plats. (Jobbar på hotell)
    Nu ska vi bara se vilket datum det blir, den 3 eller 10 september är tanken. Beror ju på om kyrkan är uppbokad.

• Mischa

Här är kommer en till som ska gifta sig i september-05.Herrejösses det var en hel del som ska gifta sig då*skratt*....kul!!

• Titrania

Hej Mischa, välkommen till oss! ;) Kommit långt i planeringen än?

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 var är ni?