• Paulaa

Septemberbrudar 2005 var är ni?

HALOJ!
    Har inte sett till något forum för septemberbrudar 2005 så jag hänger med höst2005 och augusti eftersom det var då vi täntke slå till först.
    vore dock kul även att ha kontakt med andra septemberbrudar både från stockholm (som mig) och andra ställen
    hej så länge :)

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 var är ni?
  • Emilia

Titrania - Hoppas det löser sig!
    //Emilia

• Fru Larsson

Hej tjejer (och ev killar)!

Är det bara jag som är helt besatt av bröllopstankar både dag och natt? Bläddrar i bröllopstidningar, kollar på nätet, funderar på ringar, brudklänningar, kläder till mannen och tärnan! Hela min vakna (och även i drömmarna när jag sover) har jag bröllopstankar i huvudet!!!!

Det är jätteroligt men jag tror jag skulle behöva spänna av lite!!!!

Nu går jag ut på en långpromanad och försöker komma ner i varv!

Var bara tvungen att skriva av mig lite! Ha det bra!

• Titrania

Emilia, tack! ;)
    Fru Larsson, du är inte ensam! ;)

• SaraKlara

Vi gifter oss 1/10...får jag "va med" ändå ;)

Här har vi kommit en bit påväg. Kyrka och lokal är bokad. Det mesta är plannerat och klart vad gäller gästlista, mat o.sv.

Sitter nu och funderar på det här med klänning. Såg en annons på en begagnad som var jättefin, men känner att jag kanske borde ge mig ut och prova lite först innan man bestämmer sig. Har också möjlighet till att få den uppsydd vilket det lutar mest åt. Har börjat spana på mönster men hittar inget på nätet så jag får nog ge mig ut i affärerna.

ha det bra alla!!
    /sara

• Fru Larsson

Jag misstänkte nog att jag inte är ensam! Jag stack ut och sprang några kilometer förrut och känner mig efter det något mer sansad - men det går nog snart över! Så himla häftigt och stort att man ska gifta sig!!!!

• Fru Larsson

Förresten, hej SaraKlara! Klart du får vara med!

Om du hittar en begagnad klänning som du tycker mycket om så är det väl ok att köpa den! Men jag förstår vad du menar, risken finns ju att man hinner hitta någon man tycker bättre om! jag ska låta sy upp klänning, men ska först ge mig ut och prova vilken modell som passar min figur!

• Titrania

Skoja lagom Fru Larsson! ;) NU börjar det sjunka in hos paranteserna också!

• Noiva

Hej flickor!

Verkar som om jag har hittat fotograf också :)

*glad*

• Fru Larsson

Kul Novia! Jag börjar så sakta få saker gjorda.

Har också hittat fotograf som jag preliminärbokat. Och idag har jag prelbokat lokal, en bygdegård. Jag ska dit och titta imorgon, samma kille som har hand om uthyrningen har cateringfirma och kommer visa förslag på olika dukningar etc imorgon. Hoppas jag tycker om upplägget och menyförslagen, vore skönt att ha samma kontaktperson för allting!

När gifter du dig Novia? Jag 3 september

• Noiva

Samma dag som dig :)

Hur valde ni datumet?
    Sambon ville inte gifta sig på sommaren pga att det är för varmt. Så början av september verkade bra...inte för varmt men inte för kallt heller :)

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 var är ni?