• Paulaa

Septemberbrudar 2005 var är ni?

HALOJ!
    Har inte sett till något forum för septemberbrudar 2005 så jag hänger med höst2005 och augusti eftersom det var då vi täntke slå till först.
    vore dock kul även att ha kontakt med andra septemberbrudar både från stockholm (som mig) och andra ställen
    hej så länge :)

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 var är ni?
  • Paulaa

Rosaesposa, den har jag ju sett ! (har glömt bort redan ojdå) men den är fiin och det är verkligen en speciell och ovanlig modell, du blir säkert underbar i den!

• mias2004

Hej!!
    Jag håller oxå på att planera septemberbröllop. Antingen blir det den 3:e eller den 10:e. Jag har dock fastnat med musikplanerna. Släkten är ganska så gammalmodig och stel. Och inte många av dem är så dansanta så jag funderar lite på vad man ska göra efter kiddagen. Levande musik vill jag iallafall ha. Frågan är av vilken sort... Och eftersom att det inte kommer att bli någon spontan dans så är ju frågan vad alla ska sysselsätta sig med när sista tuggan är svald? Har ni några tips???
    Ännu en fråga, är det något man ska vara noga med att boka/planera redan nu? Har planerat det mesta men vill inte missa något som behöver extra lång tid. Om ni förstår vad jag menar.

• Noiva

Hej!
    i lördags var jag på ett bröllop som var nästan som ett "genrep" på mitt eget :)
    Det var i samma kyrka och samma lokal som vi kommer att ha :)

Vi blev inte så imponerad av prästen men man vet ju inte vem man kommer få.
    Lokalen var helt ok men en gäst kommenterade att han tyckte att lokalen var för stor för den mängden människor.
    Maten var godkänd men det är lite småsaker jag vill påpeka när det är dags :)

Vilka vackra klänningar!!

På söndag är det 11 mån till bröllopet :D
    Who is counting? ;)

• Titrania

11 månader ja... aaaalldeles för lång tid! ;)

• Paulaa

JAA VA länge kvar!
    Noivia kul att du fick gå o inspektera din kyrka o lokal innan ;) hihi
    företsen tjejer har någon av er varit i pappersbutikerna matton och ljunggrens?

• Titrania

Har fått mönstret till min klänning nu... tror den kommer bli SÅ fin!

• Frangipani

Kul, Titrania!
    Paulaa, jepp, idag släpade en nygift kompis iväg mig till matton och en stämpelaffär.. Jättekul, men jag vill ha en väldigt stilren inbjudan, så stämplar är kanske inte min grej.. Är det någon som försökt fixa sitt monogram? Har försökt i Word, men det blir inte bra..
    Ha en trevlig helg allihop!

• Paulaa

Hej flickor hur mår ni?
    på torsdag ska jag prova brudklänningar för första gången ! det ska bli skoj skoj!
    ska till Bröllopskällan på söder, har någon av er varit där vad har ni för erfarenheter om det i sånt fall?
    Frangi: vilken färg ska ni ha på inbjudan, vi vill ha ganska vitt och inte heller med stämplar utan enkelt oxå .

• Titrania

Paulaa så SKOJ! =) Det är nog det enda jag kommer sakna lite tror jag... ;)

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 var är ni?