Hej allihop, har inte varit inne och kollat på ett tag.. Hoppas alla haft en trevlig helg!
Ang färgtema allmänt; har funderat på Tiffanyturkost, men det verkar så svårt att fixa. Jag funderar på att ha ett lite asiatisk/tropiskt inspirerat bröllop, mest för att jag och pojkvännen träffades i Australien. Alltså typ knallrosa, lime och vitt.. Jag har också tänkt på andra kombinationer, så vi får se! Det blir nog inte så superromantiskt! På tisdag ska vi träffa köksmästaren på en restaurang här i Malmö, som vi funderat att ha festen på, hoppas det går bra!
Jag tänker nog ha en ganska cool brudbukett, helst jättemörk med kallor, hortensia, annorlunda blad osv. Hade gärna haft orkideér, men det blir nog allt för dyrt! (Min dröm är att ha Frangipani blommor, därav mitt nick, men de finns inte att få tag på...)
Paulaa, ska försöka skicka en bild på klänningen så småningom, jag tycker verkligen det är en drömklänning, nu hoppas jag bara att jag inte tröttnar på den, haha! Nä usch, hoppas inte det!!