• Paulaa

Septemberbrudar 2005 var är ni?

HALOJ!
    Har inte sett till något forum för septemberbrudar 2005 så jag hänger med höst2005 och augusti eftersom det var då vi täntke slå till först.
    vore dock kul även att ha kontakt med andra septemberbrudar både från stockholm (som mig) och andra ställen
    hej så länge :)

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 var är ni?
  • Septemberbrud-05

Vi har inte träffat Jannis utan bara haft mailkontakt med honom. Han verkar jätte trevlig och har planerat ingående för vår stora dag den 3/9 redan. Kanon! Han har dock höjt priset from 2005 från 2700 kr till 2900 kr så ni vet. Kommer att uppdateras på hans hemsida inom kort.
    Gå in på www.jannisnet.com så kan ni se hans bröllopsfoton :)

• Titrania

Frangipani: Sant, men ändå! ;)

Helt klart Paulaa, men det tråkiga är att det är lite av en kostnadsfråga oxå... men men! =)

• Titrania

wow, Flama var riktigt snygg RosaEsposa! Skulle nog inte våga ha den själv kanske... :P

• Noiva

Paulaa:
    Skall försöka ta bilder på klänningen :)

• Paulaa

tjejer hur har ni tänkt göra med inbjudningskorten, ska ni köpa eller göra egna? jag har tänkt göra lite själv men jag kanske kan fixa till mig tryck av en bekant ;) men jag gillar pyssel så det blir nog kul att få gör alite själv
    hur ska ni andra göra med tärnor? jag har inte bestämt mej om jag ska ha eller ej!

• Noiva

Kommer att göra inbjudningarna själva men en vän till mig som har en reklambyrå skall hjälpa mig utforma texten/utseende, hjälpa mig med val av lämpligt papper och han kommer att skriva ut på sin superskrivare :)

Skall ha 1 tärna och det är en vän som står mig närmast. Sambon skall ha sin bror som marskalk.

• RosaEsposa

Min gudfar har en reklamfirma så han ska få hjälpa mig med inbjudningskorten, men jag vet inte hur mycket jag själv ska klippa klistra vika själv.. Jag har ju aldrig varit med om att göra sånna förut..
    Jag ska ha två tärnor. Min bästakompis och min blivande svägerska. Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra med kläder till dom än. Jag tror jag vill att dom ska ha liknande klänningar, men dom har ganska bestämda viljor och olika smak (det är bra egenskaper!!)Så därför vet jag inte heller vem som kommer betala i slutändan. Hur gör ni?

• RosaEsposa

Titrania: TACK, jag blir jätte glad!!!

• Titrania

Ujujuj... har precis pratat med "våran" präst och bokat kyrkan... Det börjar kännas "på riktigt" nu! =)

RosaEsposa, det var så lite så! ;)

• RosaEsposa

Titrania, vad spännande! vilken kyrka? Hur långt har ni kommit med "resten"?

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 var är ni?