• Paulaa

Septemberbrudar 2005 var är ni?

HALOJ!
    Har inte sett till något forum för septemberbrudar 2005 så jag hänger med höst2005 och augusti eftersom det var då vi täntke slå till först.
    vore dock kul även att ha kontakt med andra septemberbrudar både från stockholm (som mig) och andra ställen
    hej så länge :)

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 var är ni?
  • RosaEsposa

Hej allihop. Vad kul att vi är så många!! Jag tror att vi kommer behöva varandras stöd och hjälp .
    Jag bodde där ett halvår ungefär. Jag längtar tillbaka varje dag. Synd att man inte kan ta med sig hela sin familj och alla vänner och bosätta dom där man själv vill bo.. Jag och min m2b bodde där tillsammans och vi vill tillbaka lika mycket båda två, men är samtidigt lika bundna till sverige. Just nu försöker vi bestämma oss för om vi ska leva våra liv i sthlm el gbg, han från Götet, jag från Sthlm.. Så vi får nog nöja oss med semestrar i spanien. Inte illa det heller!!

• Septemberbrud-05

Hej på er!
    Glömde nästan bort den här tråden, hänger mest inne på Djursholmsslottstråden...där ju även du hänger RosaEsposa Ligger hemma o är dunderförkyld nu så jag är mest inne o kikar just nu, har inte så mycket briljanta idéer att komma med nu.
    Vad komiskt att ni pratar om Spanien, min kille bodde nere i Fuengirola i 7 år tillsammans med sin familj i slutet på 80-talet och början på 90-talet. Vi var därnere och hälsade på för två år sedan, jätte fint där omkring spanska sydkusten. Han pratar flytande spanska med tanke på att han bodde i Spanien i 7 år (men är svensk). Själv är jag svensk, men har finskt påbå längre bakåt.

Detta med färgtema är jätte svårt tycker jag, men funderar på silver och vinrött kanske. Ja vi får se...
    Nu ska jag gå o lägga mig igen så jag blir frisk någon gång...

• RosaEsposa

Jag älskar färger... och nästan alla kombinationer av fäger också...
    Vinrött och silver är jättefint ihop!

• RosaEsposa

Apropå Spanien och Andalucia, jag min m2b ska gå på Levade ikväll. Det är en föreställning med hästar och deras ryttare. Många hästar från Real Escuela Andalza del arte Equestre en Jerez. Har iofs inget att göra med bröllop, men kul ändå . Jag berättar imorgon hur det var.

• Paulaa

Hej brudar mår ni bra allihopa?
    kul att ha full rulle på vårt lilla forum ;)
    ROsaesposa ja det är ett dilemma, man kan inte bara förflytta sig utan sina nära och kära, det är svårt! men just nu då bor ni i göteborg eller stockholm?
    ha så kul på levade förresten!
    septemberbrud-05: vilket sammanträffande fuengirola är ju ett kanonställe, vi verkligen älskar det.
    Ditt färgtema låter väldigt fint oxå ..
    Brudar, jag måste ringa prästen men vad ska man säga, hej fader HJÄLP MEJ jag vill gifta mig haha . jag fattar inte varför jag drar mej för att ringa. .
    kram kram!

• Titrania

Paulaa så svårt är det väl inte? ;) Säg bara att ni bestämt er för att göra slag i saken!! =)

• RosaEsposa

Paulaa, jag förstår om du drar dig för att ringa.. vad ska man säga? Hur går det till? Det är ju inte så att man har gjort det här förut och kan rutinen. Fast så tycker jag det känns med allt som har med bröllop att göra.. Jag vill säga det till alla: Hjälp, hur gör man?
    Men dom flesta som jobbar med sånt vet väl hur man känner sig? Eller?

• Paulaa

jaa.. jag vet inte varför jag oroar mej , men som rosaesposa säger så är det inte vardagsgrejer precis.. haha

hur var det ni var och tittade på igår förresten rosaesposa?

• Titrania

Själv hade jag fördelen med att prästen redan känner mig o min ´blivande... alla kanske inte har sån tur? -ler-

• RosaEsposa

Åh... det var fantastiskt!! Levade alltså. Har någon av er varit på Feria i Jerez eller någon annan stans i Andalucia?
    Det började iaf så.. vackra Andalusier med ryttare och kvinnor i flamencoklänningar bak. Sen var det en uppvisning med härliga hästar. Mest från Spanien.

Vi har också tänkt att vi ska bli vigda av en vi känner. Vi har bara inte frågat än . Det är en kusin till min svärfar. Hoppas han vill..

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 var är ni?