• Paulaa

Septemberbrudar 2005 var är ni?

HALOJ!
    Har inte sett till något forum för septemberbrudar 2005 så jag hänger med höst2005 och augusti eftersom det var då vi täntke slå till först.
    vore dock kul även att ha kontakt med andra septemberbrudar både från stockholm (som mig) och andra ställen
    hej så länge :)

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 var är ni?
  • Engla

Frangipani,

nej, såna blommor har jag inte sett, men skall självklart genast kolla upp dem!!!
    Tack för tipset - BT är ovärderligt! Ska du ha rött & rosa som färgtema? Vilken typ av bukett har du tänkt dig?

• Paulaa

Frangipani! hade du provat många klänningar här hemma i sverige innan du åkte? och var det inte otroligt svårt att bestämma sej utan att få råd från någon annan . men i allaflal grattis du verkar ha hittat din drömklänning! :) priset var ju KANON!! har du ¨nån bild på klännignen?
    angående färgtema så är jag väldigt svag för vitt,guld och grönt så det kommer nog inte bli hösttema för oss .. jag vill ha en vit bukett med rosor och nåt grönt i.. undrar om man kan binda den själv till o med. frangi har du bestämt färgtema?

rosaesposa: låter väldigt fint med dina färger oxå, väldigt varma !

Engla! får man fråga vad det är för lokal ni ska titta på?

• RosaEsposa

Frangipani, inte så sött Mer tuffa starka coola färger.
    Engla, det finns massor med Callor i höstiga orange, vinrött, gult, apricos mm Men tänk på att du måste beställa dem i tid. senast tre-fyra veckor innan.
    Vad häftigt att ha designat sin egen brudklänning!!! Har du något foto?

• Titrania

färgtema ja... funderar på maritim höst! ;)

• RosaEsposa

Titrania, var bor du? nära havet?

• Titrania

RosaEsposa
    Jag bor i Göteborg, men vi ska gifta oss i Kungshamn! :)

• RosaEsposa

Såklart. Det visste jag ju. Det låter som ett jättefint tema. Snäckor, Kaprifol, Björnbär, Fint!

• Titrania

-ler- musslor o snäckor iaf. Björnbär vette sjutton! ;)

• Engla

Paulaa, jag ska kolla på Mariahissens takvåning. Hyfsat pris och bra läge.
    Guld, vitt och grönt är jättefint ihop!

• Paulaa

Engla, lycka till med lokalen! är det den första ni tittar på?
    vi var på två innan vi bestämde oss för den tredje! man känner direkt om det är något för en själv. ;)
    tack tack, jag gillar den färgkombinationen , stilren och klassisk!

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 var är ni?