• Anna&Roger

Misommar 2005

Hej!
    Trevligt att det är så många som ska gifta sig nästa midsommar. Vi ska också gifta oss den 25 juni, midsommardagen. Tycker redan att man börjar bli nervös. Vi har börjat planera lite smått. Känns ändå som man har god tid på sig.

• Svar på tråden Misommar 2005
  • Midsommardagsbruden

depecha!

Snart har ännu en vecka gått, en vecka närmare bröllopet...
    Ingen klänning ännu? Är så nyfiken på Din reaktion! Du kommer nog inte vilja ta den av Dig i första taget!
    Blir det några nya fester och nya tärnor under helgen eller ska Du ta det lugnt?

• depecha

ja, hur många veckor e det kvar nu? =))
    Ingen klänning än, väntar på mailet jag ska få när hon skickat den =)
    Ska tillägga att jag HATAR att vänta :P

• Midsommardagsbruden

Om elva dagar så är det precis åtta månader kvar till vårt bröllop...detta är lite som att vara gravid...att gå i väntans tider. Men den son väntar på nåt gott...

Är det bara jag som ständigt går och småtänker på bröllopet och alla beslut som ska fattas. Går liksom omkring och småplanerar för mig själv hela tiden!

Snälla! Säg att Du oxå gör det så jag inte är helt onormal. Tänkte för ett tag sen att det kanske avtar när man vant sig vid tanken att man faktiskt ska bli gift, men så fort en sak är avklarad i planeringen så börjar man fundera på nästa. Sjukt, eller hur? Men man kan egentligen planera hur mycket som helst för ett sånt här arrangemang, i detaljer osv.

• depecha

hehe, nej jag lovar. Du är inte ensam! Jag är precis likadan. Och jag är rädda tt det kommer sitta i ända fram till bröllopet :P

Man vill att det ska bli så perfekt. Eftersom det bara kommer hända en gång i livet. Samtidgt är detlite kul med allt planerande, men ibland önskar både jag och sambon att jag kunde tänka på nåt annat =)

• Midsommardagsbruden

depecha!

Hur har helgen varit? Inga nya beslut inför bröllopet?

• depecha

Midsommardagsbruden:

Jodå, helgen har varit lugn hehe. Varit ute i skärgårn idag hos sambons farmor. Var jätteskönt.
    Ja, vad har man mer planerat? Jo, har beställt näbbklädsel till min gudson. Var hur charmig som helst. Skickar en länk =)
    Själv då? Har det hät nåt?
    cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=8138322128

• Midsommardagsbruden

ÅÅÅÅhhhhh så söta...hur gammal är han Din gudson? Funderar på om vår då dryga 3, fixar att vara näbb, men hur som helst så vill vi ju klä upp honom lite extra!

Har väl diskuterat lite fram och tillbaka om inbjudningskorten och trycksakerna, om vi ska beställa färdigt eller jaga billigare priser på tryckeri. Tror i och för sig inte att det finns så mycket att tjäna in om man inte är väldigt pysslig själv. Så vi får väl se...

• depecha

Min gudson är 8 månader nu, kommer vara närmare 1 och ett halvt år till bröllopet. Han kommer vara såååå söt!

Ja, det där med inbjudningskorten e klurigt. har lite samam problem här. Har bestämt oss för att köpa nya =D

• Midsommardagsbruden

Nya inbjudningskort!! Vad blir det för några då? Har Du tittat ut några nya?

Svar på tråden Misommar 2005