Misommar 2005
Hej!
Trevligt att det är så många som ska gifta sig nästa midsommar. Vi ska också gifta oss den 25 juni, midsommardagen. Tycker redan att man börjar bli nervös. Vi har börjat planera lite smått. Känns ändå som man har god tid på sig.
Hej!
Trevligt att det är så många som ska gifta sig nästa midsommar. Vi ska också gifta oss den 25 juni, midsommardagen. Tycker redan att man börjar bli nervös. Vi har börjat planera lite smått. Känns ändå som man har god tid på sig.
Har Du kryat på Dig? Eller är Du lika hängig idag?
Någon klänning ännu?
Jaaaaaa, klänningarna är här! Ja, du kan ju läsa i den andra tråden vad jag tyckte =)
E så himla glad!!
Men man mår väl inget vidare. Är totalt genomförkyld. Men men! Ingen feber iaf, men man blir så matt när man är täppt i näsan!
Japp! Läste på panik-tråden att Du går i ett totalt lycko-rus! Grattis!
När jag var lite ynklig och förkyld för ett tag sen så tänkte jag; måste vara
frisk den dag man gifter sig, annars blir det nog tungt!!!
Kan man inte få se en bild på Dig med klänningen på, den car verkligen hur vacker som helst. Har Din kille inte fått se den, har Du klarat av att gömma den för honom?
Midsommardagsbruden:
Det sket sig direkt *skratt* han fick se den på, han var tvungen o se o hjälpa mig med den på hehe.. Men han kommer ju ändå inte få se hur den blir klar å så..
Tog nån bild med den på, men hehe, den e alldeles för lång framtill. Var nån som sa att det kunde vara en dräpering man skulle häfta fast på nåt vis.. I helgen kommer mina kompisar och då ska jag prova och de får hjälpa mig o se. Men var jättefin kvalite och näbbklänningen är verkligen jättefin.
Fracken har kommit idag med =D Ska se om jag orkar gå ner till ica och hämta ut den. E ju fortfarande genomförkyld! = /
Fick betala 147 kr i tull på den med =( Men jag glömde o säga till säljaren att hon skulle skriva gåva.. men men. Den var billig iaf.
Jag visste det...skratt...men det blir som sagt en helt annan sak när Du skrider fram som färdig brud på Din bröllopsdag!!!
Du vill väl gifta Dig så snart som möjligt nu när Du har klänningen på plats! Oj vad man ska börja längta, det blir ju så verkligt med ens!
Krya på Dig! Du kan ju i alla fall bröllopspalnera medan Du är sjuk!
he he, ja det e ju så man vill skjuta bröllopet framåt.. Eller tidigare eller vad man säger =)
Hittade en frack idag på ebay, men vet inte om man törs köpa den. måste ju vara svårare o passa än en klänning? Men den var otrolig fin!
Inte tror jag att det är svårare att måtta en frack än en klänning! De verkar ju så otroligt proffsiga! I och med att Du blev så nöjd ned första leveransen så tror jag nog att Du vågar Dig på fracken oxå. Har Du hört Dig för på BT om någon annan här har gjort samma sak, det är ju alltid skönt att veta att det gått vägen för andra.
Vi håller på att formulera inbjudnningskorten för fullt, man ändrar och funderar och har sig fram och tillbaka. Men resultatet blir väl bra till slut...
Va spännande.
Hur kommer du formulera dig?
Slutar nog med att jag beställer fracken. Har tagit en massa mått idag o hoppas det räcker. Så nervöst =D
I en ganska lättsam ton men ändå försöka hålla mig inom "ramarna", så att man inte krånglar till det.
Kunde din blivande stå stilla medan du måttade? Eller skruvade han på sig? hihi...
hehe, jo han skrivade på sig. Speciellt när jag killade han under armen hehe..
Nu e fracken iaf beställd! *weeee* Skitfin! Nu vill han ha hatt och köpp med :P