• Anna&Roger

Misommar 2005

Hej!
    Trevligt att det är så många som ska gifta sig nästa midsommar. Vi ska också gifta oss den 25 juni, midsommardagen. Tycker redan att man börjar bli nervös. Vi har börjat planera lite smått. Känns ändå som man har god tid på sig.

• Svar på tråden Misommar 2005
  • Midsommardagsbruden

Du skrev inlägg nr 100 såg jag!!!

Har tittat och fastnat för en modell med halterneck och släp...det lutar nog åt en variant åt det hållet. Hade ett gäng att välja emellan, men som sagt jag blev lovad några till i urvalet under december månad. Längtar efter att bestämma mig för den slutgiltiga klänningen.

Strongt av Dig att inte visa klänningen, det tror jag är svårare än att hålla hemligheten om bröllopet för all släkt och alla vänner.

• depecha

Ska du ha vit? Eller Ivory?

Kanske blir svårt att låta bli o visa den, men men.. På nåt nåt vis ska jag lyckas hålla igen munnen! Kommer inte förvara den här hemma heller så det e nog bra *S*

• Midsommardagsbruden

Troligast vit...

Ja vi får väl se om Du fixar att hålla klänningen hemlig, beundransvärt i sådana fall. Smart av Dig att förvara den någonannanstans än hemma.

Vart ligger Dina tankar just nu gällande bröllopet. Tänker Du mest på själva vigseln eller den efterföljande festen? Vilket lägger Du mest energi på?

Trevlig helg!

• depecha

Det e nog båda delarna =D
    En massa tankar hela tiden. Att man aldrig kan koppla av.
    Mitt senaste projekt är häst och vagn. En kompis til mig trodde att hon skulle kunna låna en häst i byn, men tyvär var den bokad på annat håll. = / Så nu har jag hittat ett ställe i Leksand som kör med häst och vagn. Jättefina. Men vet ej om de vill åka ut till den byn där jag gifter mig och jag har inte en blekaste om vad det kostar heller. har mejlat, men inget svar!

• Midsommardagsbruden

Häst och vagn är såååå fint, en jag känner som gifte sig sa "det bästa med hela mitt bröllop, var att jag fick åka häst och vagn från kyrkan". Det ät väl inte riktigt min grej och så har vi en bra bit att åka mellan kyrkan och festplatsen så det är att utesluta, men vill Du ha det så gör allt för att få det, Du lär inte ångra Dig!!!

• depecha

Nä, jag känner lite så med. Det är lite mer än en mil till festplatsen efteråt, så det blir ju itne bara en liten bit =) Sen när man åker genom byn står alla vid sina gårdar och kastar ris. Så fint =))

Nu e min klänning i sthlm.. Så i morrn lär den komma! Kan inte bärja mig längre!

• Midsommardagsbruden

Vad läckert med alla riskastare!!! Men OM det mot förmodan blir regn, vad händer då? Finns det en reservplan, jag tror att planerar man för det då blir det vackert väder. Vi vill fota oss utomhus och det går ju inte om det blir nederbörd, så då måste vi ha en plan i reserv...

Ja nu är det nära med klänningen, oj vad spännande!!!

• depecha

Hoppsansa, dt har jag ju inte tänkt på! Det får INTE regna =)
    Får ställa upp ett litet partytält på vigselplatsen och gästerna får väl ha paraplyer med sig. Eller så väntar man tills det iaf slutat regna.
    I häst och vagnen är det tak så det störs itne så mycket.
    Ja, annars får man ju fota inomhus som du säger. Blir ju dock inte lika fint. = /

Nu ska vi ut o köpa papper till inbjudningarna =D

• Midsommardagsbruden

Lycka till med pappersletandet! Hoppas Ni hittar rätt färg nu, berätta sen hut det gick!!!

• depecha

Gick inte alls!
    Ligger hemma i sängen o e genomförkyld = /
    Men då har man nåt kvar att syssla med nästa helg hehe..
    Mina klänningar kommer iaf i morrn eller på tisdag. Ska bli såååå kul!

Svar på tråden Misommar 2005