Misommar 2005
Hej!
Trevligt att det är så många som ska gifta sig nästa midsommar. Vi ska också gifta oss den 25 juni, midsommardagen. Tycker redan att man börjar bli nervös. Vi har börjat planera lite smått. Känns ändå som man har god tid på sig.
Hej!
Trevligt att det är så många som ska gifta sig nästa midsommar. Vi ska också gifta oss den 25 juni, midsommardagen. Tycker redan att man börjar bli nervös. Vi har börjat planera lite smått. Känns ändå som man har god tid på sig.
Ok, man ska ju ta det alternativet som passar sig själv bäst.
Fortfarande nyfiken på vilken sorts klänning du funderar på? =)
Glömde skriva det; har provat ett par med halterneck och det är något jag trivs med, sen så skulle jag gärna vilja ha släp, men då blir det kanske problem när jag ska gå i gång på dansgolvet, så jag är tveksam. Skulle vilja ha en variant med avtagbart släp men det fanns inte när jag var och provade...men kanske det kommer in några i december.
Jo, får hoppas de kommer in. Har hört att det finns såna som man knäpper fast runt handen med.
Är inte så inne med detta med släp. Fick dock ett sånt på min klänning som jag inte vet om jag ska ha kvar eller inte =)
Hejsan..
Vi ska oxå gifta oss i midsommar, vi bestämde nyss datum. Så nu har vi bokat kyrka iallafall. Vi håller det hemligt oxå men det är så svårt att hålla sig utan att berätta, vill ju helst skrika till hela världen...Det här trodde ni aldrig...*skratt*..Vi ska berätta till jul eftersom många kommer att bli långväga gäster.
Med släp på dansgolvet så brukar det finnas en lite ögla som man kan ha runt handleden på släpet så att du bär upp det. Men har även sett med avtagbart släp.
Nikita14:
Välkommen till oss =)
Vart ska du gifta dig nånstans? Törs du berätta det även fast dt e hemligt än? =)
Depecha!
Klänningarna jag provade hade släp som man fäste upp med säkerhetsnålar men det kändes inte helt tryggt, måste jag säga. Men får hoppas på lite fler modeller i december.
Nikita14
Efter ett tag lägger sig den här "jag-håller-på-att-spricka-känslan". Nu går jag omkring och småmyser av vår hemlis och när jag träffar nån som finns på vår gästlista så tänker jag ; om Du bara visste vad Du ska få göra i midsommar, om Du bara visste vilka planer jag har för Dig? hihi...
Midsommardagsbruden:
jag e helt imponerad att du kan hålla tyst! Önskar att jag hade haft ditt tålamod på den fronten =)
Inte så långt kvar till jul nu... :O
Vet att Du nämnt tidigare att Du skulle dela ut inbjudningskorten till jul, stämmer det? Är det någon Du inte har berättat för ännu?
Ska Ni göra festprogram till middagen? Om, ska Ni göra en presentation av Era gäster i den då?
Ska Ni ha några smågåvor till Era gäster som många pratar om här på BT?
Ska också gifta mig den 25 juni, alla verkar ha kommit så långt i planeringen, är det mig det är fel på?
Roligt med midsommar bröllop.........
Midsoomardagsbruden:
Jo, ska dela ut dom vid jul. De flesta vet om det, men en del tror vi skojat med dom hehe. Så nu får dom det svart på vitt.
Har gjort vigsel och festprogram iaf. Och har gjort en ltien presentation om gästerna. Namn, bor och vad de pysslar med och relation till oss.
Några småpresenter vette 17.. Ska ha en trekamp under kvällen och ska köpa nånting till det laget som vinner. Nåt förslag?