• Anna&Roger

Misommar 2005

Hej!
    Trevligt att det är så många som ska gifta sig nästa midsommar. Vi ska också gifta oss den 25 juni, midsommardagen. Tycker redan att man börjar bli nervös. Vi har börjat planera lite smått. Känns ändå som man har god tid på sig.

• Svar på tråden Misommar 2005
  • depecha

Strulan:

Det viktigaste är att du bokar präst och kyrka och festlokal =D Sen kan du nog tagga ner något. Men tänk på att du kommer gifta dig p åen söndag (?) och kan vara svårt att få tag på frisörer och fotografer och så i samband med en storhelg!

• lindha&roger

depecha :)

ojdå man e nog liet vimsig nu när man e i full gång...

jag det blir ett litet ochinte alls nått märvärdigt...vi har absolut inte råd med mer men jag vill heller inte vänta så vi bestämde oss för att baar ta de närmaste släkten så vi blir runt 15per..det viktigaste är att vi har kul och att det e mysigt:)och att det är jag och roger:)

hur ska ni ha erat bröllop???

• lindha&roger

jo depecha va jag kan se är midsommarafton en lördag(25juni)

• lindha&roger

hmjag blir lite nervös nu i år var midsommar afton på en fredag(25) då måste det väl bli midsommar afton på lördag ???usch va snurrig jag e hjälp

• Midsommardagsbruden

Tjena depecha!

Vi ska nog köpa våra inbjudningskort via kortdesign och vigsel samt festprogram i samma stil. Måste väl ringa runt och dubbelkolla alla uppgifter innan så man inte gör några misstag.

Kul med fler brudpar i midsommartider!

Hur går det för Er Lindha&roger, gumman & gubben och Strulan???

• lindha&roger

för oss går det bra har bokat präst hotell bestämt vilka tack kort vi ska ha andra korten gör vi själva sen har vi bestämt det mesta så nu väntar vi bara på att det ska gå framåt:)

• Strulan

Jag har inte heller någon stor budget men man vill ju få ut det mästa av pengarna fast inte "billigt" ändå... Gästlistan bvlir för lång ca 100 pers, vilka ska man ta bort? släkt?!!

ang att det blev söndag,
    ville ha helgen efter men då har min moster ovanan att fylla 40 och tar man senare så har alla åkt på semester...

• Strulan

En Tanke
    Kan man vara ute i för god tid??????

• lindha&roger

hej vill bara säga att jag har kollat upp det nu och midsommar kommer falla in på en lördag 2005:)

den firades på en fredag iår:)

kram

• Strulan

midsommarafton är väl alltid på en fredag eller är jag ute och sycklar nu

Svar på tråden Misommar 2005