Misommar 2005
Hej!
Trevligt att det är så många som ska gifta sig nästa midsommar. Vi ska också gifta oss den 25 juni, midsommardagen. Tycker redan att man börjar bli nervös. Vi har börjat planera lite smått. Känns ändå som man har god tid på sig.
Hej!
Trevligt att det är så många som ska gifta sig nästa midsommar. Vi ska också gifta oss den 25 juni, midsommardagen. Tycker redan att man börjar bli nervös. Vi har börjat planera lite smått. Känns ändå som man har god tid på sig.
Blir så nyfiken på alla som valt midsommardagen - hur har andra reagerat på det? Vi har nämligen valt midsommarafton och fått väldigt positivt gensvar för det! Midsommardagen har jag hört att gästerna inte tycker är så bra - de kan inte "släppa loss" på midsommarafton och om de gör det så blir det inte lika speciellt med två stora fester två dagar i rad. Men det är säkert jätteolika förstås.
Är det bara vi som valt midsommarafton??
Jag hoppas verkligen inte att någon tog illa upp...det var inte min mening! Är bara nyfiken på hur ni andra midsommarbrudar har resonerat!
Vi gifter oss midsommar dagen -05, många av våra vänner tycker att det är kanon bra dag eftersom många reser långt & blir trött eftersom midsommarafton är på fredag. Det är ju upp till var & en vilken festdag man prioriterar...
Självklart ska brudparet själv välja vilken dag de vill ha som sin stora dag & inte gästerna.
Självklart, det håller jag med dig om!
De vi har pratat om har bara tyckt att det är trist att "missa" midsommarafton, och så hade jag nog oxå tänkt. Så det är givetvis ett beslut som vi oxå tycker är bäst! Vi har vänner långt borta och reser alltid på torsdag em/kväll men det är kanske naivt att tänka att fler kan göra så...
Hej igen..
Välkomna till oss på "Juni 2005" sidan där finns några till midsommar brudar & även andra brudar.
Välkommen
Prinsessa
Tror att jag har solsting...
menar självklart Juni brud 2005!!!
Hejsan!
Jag ska gifta mig på midsommarafton i mitt fäbodställe i dalarna. Hur tidigt tror ni man behöber boka präst ppå ensån dag?
Det beror helt på hur populärt området är! Det bästa du kan göra är att ringa och höra. Vi bokade kyrka ett år innan, för att vara på den säkra sidan.
Bar det =) Då får jag ha ditt exempel i bakhuvudet om de börjar skratta och tycker jag är för tidigt ute :P
absolut! Jag börjar bli lagom härdad av folks kommentarer vid det här laget...det är bara att bita ihop!