Mat, ja...
Till förrätt blir i varje fall "Renklämma" med nån god fyllning/röra (ej pepparrot).
Enkelt att förbereda och kul eftersom både jag och min sambo är till hälften av norrländskt ursprung.
Varmrätt, mozzarella- (och ev. prosciutto-)späckad kyckligfilé med skivad, ugnsstekt örtkryddad potatis.
Efterätt, fruktsallad au champagne, eller au cider som det blir för vår del!
Fruktsallad som serveras i ett glas med champagne/cider/mousserande vin som hälls över vid serveringen.
Senare på kvällen, bröllopschokladtårta i tre våningar!
*mumsigt* +Kaffe/thé.
Vi ska inte ha så mycket alkohol med, det blir nog bara mouserande vin/skumpa/cider som "brudskål".
Till maten finns det att välja på; lätt/mellan öl, vitt och rött vin, mineralvatten och isvatten, (vanlig butiks-)cider och alkoholfri cider.
Jag brukar också oftast ha håret utsläppt eller i svans, har nästan alltid en fläta när jag jobbar - enklast så.
Har tidigare funderat på olika håruppsättningar men kommit fram till att jag vill ha mestadels utsläppt. Det känns mer rätt för mig, mer "jag", och passar bättre till klänningen och resten.
Ja, den var min favorit, och sen de som var lite småbusigt(?) uppsatta med några hårslingor som låg över varandra på huvudet, och de från den märkliga sidan - utan fjädrar och blommor!
När ska du träffa frisören?
Ska försöka "övertala" sambon att vi ska åka tiil Eskilstuna och kolla på deras utbud av frockcoats, de är en tusenlapp billigare än här i stan!?!
Plus att jag kan passa på att gå in till Tiimari(om de finns kvar??) och köpa lite hobbykort till julkorten. Pysselsugen till tusen!! Men är för trött för att pyssla när jag kommer hem från jobbet, suck!