• Miranda

Ny februaritråd!!!

Hallå Agnelia, 20th century fox mfl!

Vår andra tråd har visst avslutats, så jag startar en ny - hoppas ni hittar hit!

20th century fox,

det gick jättebra hos sömmerskan! Hon var trevlig och verkade mycket duktig. Sa exempelvis ifrån om det var något som jag tänkt som hon tyckte var lite mindre bra... det enda negativa är ju priset då. Detta för att hon enbart syr i äkta siden. Passar iofs eftersom jag vill ha tungt fall, men 800:- metern på 135 cm bredd (tror jag det var) blir ju snabbt några kronor... Skall prata med henne igen nästa vecka och se om jag kan lämna besked. Har ju en tid inbokad hos en annan sömmerska oxå, så kanske vill jag hinna träffa henne innan jag beslutar mig!

• Svar på tråden Ny februaritråd!!!
  • agnelia

Den var väldigt god!! *frestas lite*

God morgon förresten tjejer!!

Ni skulle väl skicka ut era inbjudningar rätt tidigt, när hade ni tänkt sätta OSA?

Miranda,
    kul att du tyckte om lakansmodellen! Hur blev ärmarna? Och skärningen?

Frukostdags! *borta en stund*

• Miranda

agnelia,

har mailat dig, men skrev nog inget om skärningen på klänningen. Den är ju lite åt A-forms hållet. Sydd i hela våder, tight upptill o lite vidd i kjolen. Fast vi fick nåla in lite, då det var lite väl mkt vidd från början.

Vad gäller OSA så blir det nog en månad innan, alltså 050105. Måste ha den tiden (minst) på oss att finslipa det sista. Fast det är klart, om många lämnar återbud i sista stund, så är det ju väldigt sent att inbjuda från "reservlistan", om vi nu skall ha en sådan. Har ni en sådan förresten?

Vi skall nog oxå gå o titta efter kläder till sambon snart. Ev skall han ju ha sin egen nyinköpta svarta kostym, så det enda som behövs är något att ha under. Men, man vet ju aldrig. Jag vill ändå att han skall prova andra varianter för att känna sig för!

• agnelia

Nej, ingen reservlista. Vi bjuder så pass få ändå. Det är nästan allt eller inget som gäller!? Bjuder vi A så får vi bjuda B, C, D, E med familjer också och rätt vad det är så är vi uppe i (minst) det dubbla!

Låter fint med en sån skärning!!

• Miranda

Håller med, bara för att man bjuder en, så måste man bjuda den o den o den! De som står på reservlistan blir i så fall kompisar, som inte är jättenära, men ändå finns i vår bekantskapskrets. Blir väl aktuellt att ta från den listan, enbart om många lämnar återbud.

• agnelia

Du har mail Miranda!!

*ner-till-stan-borta*

• Miranda

Nähä, nu kommer jag inte ens in på Yahoos hemsida *grrr*

Får kolla mailen senare *nyfiken!*

• 20th century fox

förresten miranda...så försökte jag titta på ditt album, länken som jag fick för länge sedan. Har du tagit bort det eller är det bara lite vajsing?

• Sweetlinda

Hej Miranda! Är du kvar?
    HUr går det med planeringen? Vi ska antagligen beställa ringen idag!! sambon är sjuk, så vi får se om han känner sig bättre..*hoppas*
    Hoppas allt är bra med dig, kramar

• Miranda

fox,

jag mailar en ny länk till dig...om det fungerar...för jag har kvar albumet, och tittade där senast igår. Jag tror förresten att de där "inbjudningarna" att titta i andras album endast varar i 30 dagar, och sedan kan man inte komma åt dem längre.

Svar på tråden Ny februaritråd!!!