• Miranda

Ny februaritråd!!!

Hallå Agnelia, 20th century fox mfl!

Vår andra tråd har visst avslutats, så jag startar en ny - hoppas ni hittar hit!

20th century fox,

det gick jättebra hos sömmerskan! Hon var trevlig och verkade mycket duktig. Sa exempelvis ifrån om det var något som jag tänkt som hon tyckte var lite mindre bra... det enda negativa är ju priset då. Detta för att hon enbart syr i äkta siden. Passar iofs eftersom jag vill ha tungt fall, men 800:- metern på 135 cm bredd (tror jag det var) blir ju snabbt några kronor... Skall prata med henne igen nästa vecka och se om jag kan lämna besked. Har ju en tid inbokad hos en annan sömmerska oxå, så kanske vill jag hinna träffa henne innan jag beslutar mig!

• Svar på tråden Ny februaritråd!!!
  • Miranda

Hejsan!

har kollat mailen o svarat dig (äntligen Funkade att skicka bilderna första ggn, så vet du det!

Imorgon skall vi skriva kontrakt med värdshuset där vi skall ha middagen! Spännande!

• agnelia

20th century fox,
    jo, jag håller på att skissa på lite olika idéer. Vet ungefär hur jag vill ha den... Förutom nån detalj... Ska träffa en tjej senare som är jätteduktig på silversmide, kanske hon kan göra en i brons åt mig.

Miranda,
    då får du berätta sen hur det gick!
    Bra att de kom fram ändå, blev så mystiskt när jag strax innan skickade iväg några andra bilder till en tjej... Hon fick mailet men inte bilderna!?!

• Miranda

Agnelia,

Har skickat bilder med frisyrer till dig!Börjar dra ihop sig nu! Frisören vill se bilder på önskvärd frisyr... supersvårt!

• agnelia

Miranda,
    du har mail!!!

Nu måste jag sticka iväg! Ha det gott!

• 20th century fox

jag vill oxå se frisyrbilder!!!

Förresten så hade de rea på kreatima dubbla A6 kort för 2,40 st...
    Funderar på att dra dit efter jobbet och köpa...

Det fanns inte kvar i alla färger men tror ni att det är okej att alla får lite olia färger på inbjudningskorten...vit, ljusblå svart eller marinblå?

• Miranda

Visst skall du få bilder! Även om det inte är sån frisyr som du vill ha, så kan du ju alltid ge synpunkter...super!

Skall försöka fixa iväg dem snaaart

• agnelia

Miranda!
    Hur gick det på värdshuset?

• agnelia

Jippi!! Yahoo fungerar igen!!

• Miranda

Hejsan tjejer!

Det gick jättebra på värdshuset! Vi är SÅÅÅ nöjda med hur de bemöter oss och de vill verkligen försöka göra det precis som vi önskar! Detta trots att vi har lite "udda" ideér!
    Vi visste ju att det skulle bli dyrt, eftersom de verkligen tar hand om allt. Dock är det mkt billigare än andra ställen vi tittat på. Vi betalar nämligen enbart för mat o dryck, inget extra till de som serverar eller någon lokalhyra. Vi var lite oroliga att det var ngt vi missat, så att det skulle dra iväg i pris, men hon (chefen) intygade att inga extra kostnader skulle dyka upp
    Så vi skrev på kontraktet o kände oss jättenöjda!

Svar på tråden Ny februaritråd!!!